Linkin Park - comeback met nieuwe zanger(es)

Linkin Park doet hun aankondiging om middernacht
Concert wordt nu gelivestreamed op hun website. Ze zijn terug en ene Emily Armstrong vervangt Chester. Het is wat wennen aan de stem maar de ruige stukken kan ze wel aan.

Album 'From Zero' komt uit op 15 november.

Er staan ook al tourdata op de site. 22 september in Hamburg 24 september in London. En ja ik bedoel deze maand

Laatst bewerkt:
Scientology, verdedigt een verkrachter, gelooft niet in psychologische hulp, etc… terwijl Chester zelfmoord heeft gepleegd door het misbruik in zijn kindertijd. Een onbegrijpelijke keuze.

Laatst bewerkt:
Scientology, verdedigt een verkrachter, gelooft niet in psychologische hulp, etc… terwijl Chester zelfmoord heeft gepleegd door het misbruik in zijn kindertijd. Een onbegrijpelijke keuze.
Heel benieuwd naar de tabloids de komende dagen.

Heb LP altijd blijven volgen, blijft in mijn top5 staan. Favo album blijft nog altijd Meteora.

Sound van het nieuwe liedje is echt LP en dan de nieuwe vocals, ben benieuwd. Tis een new chapter, kan er volledig inkomen :)

Heb ook stukjes gehoord als ze de oudere liedjes zong van LP. Tis raar, maar ik kan het plaatsen en heb er geen moeite mee.

Heerlijk.
Als tiener weken lang zitten zagen voor een LP rugzak van bij de Large, dan eindelijk gekregen en zo fier als iets mee naar school gegaan.
Nostalgie.

Heerlijk.
Als tiener weken lang zitten zagen voor een LP rugzak van bij de Large, dan eindelijk gekregen en zo fier als iets mee naar school gegaan.
Nostalgie.
Hier als tiener quasi een half jaar lang wakker geworden met eerste track van Hybrid Theory (Papercut :love: ).

Toen bestonden nog geen smartphones, en kon je gewekt worden door je stereo installatie te laten opstarten op een bepaald uur, en een cd te laten afspelen.

anyway, na het zien van deze parody, heb ik die gasten nooit meer serieus kunnen nemen. ( ......... i'm gonna rap a little here...! )
so damn true. :rofl:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan