Het nieuwe nummer is wel aan het groeien bij mij, maar ik raak er tegelijk meer en meer van overtuigd dat ze beter een heropstart hadden gedaan onder een nieuwe naam want de oude nummers zonder Chester ... dat pakt gewoon niet. Los van diens unieke stemgeluid die van Linkin Park maakte wat het was, is Armstrong vocaal gewoon niet sterk genoeg voor het klassieke oeuvre van de band. Als ik dan nadien Stefanie Mannaerts van Brutus hoor, denk ik dat ze ook niet echt moeite gedaan hebben om iemand te zoeken, want er zijn duidelijk zangers te vinden die een betere en meer compatibele range hebben dan Armstrong. Bij de nieuwe single is het op haar maat geschreven, dus dat is wel oké.
Dus ja, had ze liever onder een nieuwe naam gezien, met focus op nieuwe muziek. Je kan dan nog altijd voor de fans een aantal oudere nummers covereren tijdens optredens, zo eer je die nalatenschap van Linkin Park en Chester imo beter dan dit.
Dus ja, had ze liever onder een nieuwe naam gezien, met focus op nieuwe muziek. Je kan dan nog altijd voor de fans een aantal oudere nummers covereren tijdens optredens, zo eer je die nalatenschap van Linkin Park en Chester imo beter dan dit.