Linkin Park - comeback met nieuwe zanger(es)

Dus buiten een auditie in 2019 was er dus geen enkel verband met haar …
Uit het video interview had ik begrepen dat er wel meerdere kleine samenwerkingen waren de voorbije 5 jaar, maar dus begonnen bij die auditie in 2019 en eind vorig jaar dan die “klik”.

Ik vind niet dat een band staat of valt door de lead zanger. Chester was niet eens deel van de originele LP crew. Zoals bij veel groepen heb je een voor en na tijdperk imo.

Laatst bewerkt:
Ik vind niet dat een band staat of valt door de lead zanger. Chester was niet eens deel van de originele LP crew. Zoals bij veel groepen heb je en voor en na tijdperk imo.
Volledig mee akkoord. Chester kwam er pas in 1999 bij nadat Mark Wakefield de band verlaten had. Chester was een groot deel van LP maar Mike is en blijft de drijvende kracht. Wat we nu mee maken is gewoon een ander hoofdstuk in de geschiedenis van de band en ik vind het geweldig. Dat er veel voor- en tegenstanders zijn is een feit, heb je met veel dingen. Maar het is mss een voordeel dat veel 'fans' en fake fans gaan afhaken en in ruil spreken ze weer nieuwe fans aan. Linkin Park 2024 and beyond is gewoon een nieuwe iteratie.

Volledig mee akkoord. Chester kwam er pas in 1999 bij nadat Mark Wakefield de band verlaten had. Chester was een groot deel van LP maar Mike is en blijft de drijvende kracht. Wat we nu mee maken is gewoon een ander hoofdstuk in de geschiedenis van de band en ik vind het geweldig. Dat er veel voor- en tegenstanders zijn is een feit, heb je met veel dingen. Maar het is mss een voordeel dat veel 'fans' en fake fans gaan afhaken en in ruil spreken ze weer nieuwe fans aan. Linkin Park 2024 and beyond is gewoon een nieuwe iteratie.
LP was toch niets zonder Chester, of ben ik daar verkeerd in? Volgens mij is alles begonnen met hem (qua bekendheid, naam, faam, dollars, …)

Ik moet zeggen, ik kan alle vier de singles ten zeerste smaken. Ze hebben echt die typische LP sound. Leuk ook dat er wat variatie in zit, doet me aan verschillende vorige albums/periodes denken. Ik kijk dan ook erg uit naar het volledige album!

Ook geniaal hoe we in Two Faced van "shut up when I'm talking to you", 24 jaar geleden, nu naar "stop yelling at me" gaan :ROFLMAO:
Echt hele dikke Hybrid Theory/Meteora vibes bij deze. Two Faced is nu mijn favoriet en dan Heavy Is The Crown. En dan heb ik het nieuwe album nog niet gehoord.

Ook geniaal hoe we in Two Faced van "shut up when I'm talking to you", 24 jaar geleden, nu naar "stop yelling at me" gaan :ROFLMAO:
Echt hele dikke Hybrid Theory/Meteora vibes bij deze. Two Faced is nu mijn favoriet en dan Heavy Is The Crown. En dan heb ik het nieuwe album nog niet gehoord.
Er zitten hier en daar wat referenties in naar oudere nummers. Vind ik wel leuk :)

Niet 100% mee met de plaat. Ik zei eerder al dat ik vooral van Hybrid Theory en Meteora top vind en de rest minder. Deze plaat refereert naar alle periodes van de band, de nummers die vooral naar die twee albums refereren zijn top de rest iets minder. Al vind ik dit wel de beste plaat sinds Minutes to Midnight.

Buiten de 4 die ze al losgelaten hadden op Spotify zijn Casualty en IGYEIH wel muziek naar mijn oren, Cut the Bridge mag er ook bij wat mij betreft. De plaat stelt me niet teleur en daar ben ik blij mee.

Ondertussen het album al een paar keer beluisterd. Voor mij persoonlijk zit er geen enkel slecht nummer in (kan ook bijna niet als LP-fan). Uiteraard zijn voor mij de zwaarste liedjes wel degene die er meest uitspringen. Casualty is een knallerke,Heavy Is The Crown vond ik al sws top, Two Face is dan een absoluut KANON, maar ook IGYEIH vind ik écht geweldig ! Bij de wat mellow liedjes springt Good Things Go er enorm uit, begint ook een van mn favorieten te worden trouwens. Overflow die bij velen als minder wordt gerate vind ik ook een goeie. Cut The Bridge en Stained zou ik dan als de mindere noemen, al zijn die ook nog altijd wel dik ok. The Emptiness Machine en Over Each Other ook gwn top.

Voor mij is From Zero gwn een 8,5 a 9/10. Gwn wat jammer dat het aan de korte kant is.

Terug
Bovenaan