Linkin Park - comeback met nieuwe zanger(es)

Hier niet. Als ze op hun eigen gingen optreden, ja. Maar kga mijn geld niet geven aan Werchter.
De nieuwe tijd. 1 grote naam omgeven door mindere namen. En dan €125 vragen, €25 parking, enz… ook hier een neen danku

Die dure festivals doe ik enkel als ik minstens 3 namen heb waar ik zot van ben.

Na veel stress en meer dan een halfuur wachten met dan nog een extra halfuur zitten zoeken voor tickets uiteindelijk toch 2 tickets kunnen kopen voor hun concert in Arnhem. En tzijn goei plaatsen !

Maar wa een ellende om die tickets te kopen. Na een halfuur was t dan aan mij (er waren 9,3K mensen voor mij in de wachtrij....) maar wa ik ook selecteerde, er waren (zogezegd) geen tickets meer. Dus maar blijven proberen tot er uiteindelijk dan weer 2 actief kwamen en die snel gekocht.

Werchter donderdag al uitverkocht, en dat op basis van 1 naam. Waar gaan we naartoe? Soms kun je je echt afvragen of het wel crisis is of niet. Crisis is misschien een groot woord, maar op deze manier gaan ze de prijzen UITERAARD volgend jaar opnieuw verhogen. Binnenkort €50 voor de parking, mark my words.

Werchter donderdag al uitverkocht, en dat op basis van 1 naam. Waar gaan we naartoe? Soms kun je je echt afvragen of het wel crisis is of niet. Crisis is misschien een groot woord, maar op deze manier gaan ze de prijzen UITERAARD volgend jaar opnieuw verhogen. Binnenkort €50 voor de parking, mark my words.
Crisis?
Er is toch geen crisis atm?

Vorig jaar was dit net hetzelfde met de Foo Fighters trouwens.

Bwa op Amyl and the Sniffers en Fontaines DC kunt ge ook een festival uitverkopen. En als ge er dan nog de comeback van het jaar aan toevoegt ja dan zijt ge wel vertrokken.

Op basis van 1 naam? Zoals Jules schreef staan er met Fontaines DC en Amyl and the Sniffers naast LP toch 2 extra bands op de affiche die echt wel hot zijt.

Ik gun beide bands hun succes, maar capaciteit van Werchter uitverkopen lijkt me toch nog wat hooggegrepen voor deze beide... Is toch wel duidelijk dat de populariteit van LP een veelvoud is.
Het is daar misschien nog wat vroeg voor dat ga ik niet ontkennen. Maar ik heb wel het gevoel dat er een pak meer volk aanwezig wou zijn in Vorst en de AB als dat er binnenkon. Fontaines is er in ieder geval al meer klaar voor dan Sam Fender, Amyl moet nog wat groeien maar op termijn zie ik beide wel headlinen als alles goed gaat.

Ondertussen ook From Zero herbeluisterd en eerste gedacht is bevestigd. De band refereert qua stijl echt wel naar alle albums behalve One More Light (en gelukkig maar). En dan merk ik weer, nu het album er is en de hype die er naar opbouwde voor mij wat gaat liggen, dat ik na Meteora eigenlijk nooit meer 100% mee was met hun discografie. Alles wat naar de vroege stuff refereert is echt af en zeker de hits maar bij Stained en Overflow denk ik echt van "wat doet dat hier" en als je dan maar een album van 32 minuten hebt dan weegt zoiets door. Armstrong is zeer sterk maar Chester kon wel beter de "Mike what are you thinking" momentjes opvangen als dat zij dat kan, al zie ik dat tegen de volgende plaat nog wel verbeteren.

Ook al een aantal keer From Zero beluisterd en er zit voor mij dus geen enkel slecht nummer in. Waar ik mij wel op betrap is dat ik bij random luisteren precies altijd begin met Overflow (vind die echt een zeer speciale en geweldige vibe hebben) en dat ik ook Stained een hele goe vind.
Nummers die ik mij random luisterbeurten van From Zero minder beluister zijn zowaar Cut The Bridge en Casualty, oeps. Vind ze nochtans ook goed.

Ik heb het album al ontelbare keren opgelegd. Is handig als het maar een halfuur duurt, kan je meer herhalen :D

Sommige liedjes hebben moeten groeien zoals Overflow en Stained, maar ik hoor nu elk liedje echt graag.

De toppers die vaker gedraaid worden zijn Cut The Bridge en Good Things Go
:)

Ik heb Emily volledig aanvaard als nieuw lid van Linkin Park en ik ben blij dat we nog verder gaan kunnen genieten van deze band!

Ik vind Emily gewoon echt perfect. Ze kan heel goe clean zingen en hoge noten halen, haar screams zijn dan weer echt crushing en brutaal. Een 16 seconden scream kan ze ook (Heavy Is The Crown), 12-13 sec screams kan ze ook nog na 2 uur rondhuppelen op een podium. Ze heeft ook de looks, vind dat wel een schoon vrouwke. En ze is vooral een geweldig stukske positieve chaos, haar antics zijn top 😂 Al genoeg filmpjes van gezien op reddit en zo, die vrouw is unhinged en da maakt ze zo geniaal.

Overflow en Stained de liedjes die ik het meest beluister als ik random het album begin te luisteren. Ik begin altijd bij Overflow xD
Good Things Go is dan weer een absoluut kanon van een lied voor mij. Cut The Bridge (en ook Casualty) beluister ik minder, maar die zijn natuurlijk ook top, daar nie van eigenlijk.

Ik had het lang uitgesteld om te luisteren maar ben echt super aangenaam verrast. Sterker zelfs: op het einde met Chester luisterde ik bijna niet meer omdat ik het te emo/zacht begon te vinden. Maar nu... de rauwheid zit er terug in precies!
Two Faced is mijn favoriet op het album. Is een beetje Figure.09 - part II. De riff die er in zit is alleszins zeer gelijkaardig 😁 En ook Mr Hahn scratcht er in zoals vanouds.

Fan!

Terug
Bovenaan