Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al medelijden met alle andere bands die nog niet aangekondigd zijn en die dag zullen moeten spelen.Is al uitverkocht![]()

Ik wist niet eens dat het deze dag de verkoop was.Is al uitverkocht![]()
Die gaan sowieso niet komen. Vrij zeker dat ze het nog even stilhouden opdat mensen niet volop zouden gaan klagen om een refund. Was paar jaar terug met Foo Fighters ook zo, men heeft zo lang mogelijk de hoop erin gehouden.Tickets voor vrijdag Werchter te koop gezet. 't Is maar Metallica die op wat trekt en ik zie dat niet goed komen met die corona.
Als ze toch komen, dan ween ik wel met €220 extra weer op de rekening.
Dat was Dave Grohl met een gebroken been, dit is een crewlid of deel van entourage met corona. Als de 4 leden negatief testen zie ik het probleem nietDie gaan sowieso niet komen. Vrij zeker dat ze het nog even stilhouden opdat mensen niet volop zouden gaan klagen om een refund. Was paar jaar terug met Foo Fighters ook zo, men heeft zo lang mogelijk de hoop erin gehouden.
Hier ook puur toevallig omdat er iemand stuurde of ik ook aan het wachten was. Ik dacht dat de verkoop nu vrijdag wasIk wist niet eens dat het deze dag de verkoop was.
Sowieso zal het verder gevorderd zijn dan dat ene crewlid. Probeer dan maar nog eens alles geregeld te krijgen, na al het testen vandaag, om alles met halve crew op Werchter te krijgen.Dat was Dave Grohl met een gebroken been, dit is een crewlid of deel van entourage met corona. Als de 4 leden negatief testen zie ik het probleem niet
Download 2004.Edit: Metallica heeft ooit nog opgetreden met Joey Jordison als drummer omdat Lars opgenomen was. Dat moet de max geweest zijn.
Hier ook puur toevallig omdat er iemand stuurde of ik ook aan het wachten was. Ik dacht dat de verkoop nu vrijdag was
Inderdaad wel gek dat de verkoop al een jaar voor aanvang start/uitverkocht is.
Hopelijk even goede namen als de voorbije passage (Lionel Richie, Lana del Rey, Simply Red) maar Bruce alleen is al voldoende voor mij
Ik heb tickets voor Bruce in Wenen. Gekocht toen ik nog niet wist dat hij ook naar België zou komen. Verkoopt TW Classic 23 op een uurtje uit met hem alleen op de affiche... crazy.Ik wist niet eens dat het deze dag de verkoop was.
Ik heb gelukkig al tickets voor zijn show in Parijs dus tis niet dat ik hem ga moeten missen maar ik was eigenlijk wel aan het twijfelen om dit er nog bij te pakken, afhankelijk van de support. Tzal dus enkel Parijs worden. Op zich tevreden met mijn keuze hoor, daar heeft hij geen einduur, maar naar Classic zou ik meer vrienden kunnen meekrijgen.
Die steeds vroeger beginnende ticketverkoop, met halflege affiches begint serieus mijn voeten uit te hangen eerlijk gezegd. Ik ben het beu om shows te missen omdat de ticketverkoop begint op een financieel oninteressant moment of omdat ik nog twijfel gezien enkel de headliner bekend is.
Zou Stromae geen optie zijn? Dat was ik aan het denken.Hoop nog altijd dat Metallica komt vrijdag en ik denk wel dat dat gaat lukken.
Maar indien niet,wie als mogelijke vervanger?
Is niet gemakkelijk om toch iets of wat evenwaardige headliner te vinden.
Opties die me nu binnenschieten maar waarvan de kans miniem of zelfs onbestaande is:
Muse (dag later naar Zwitserland)
Guns 'N' Roses (spelen dan in Londen)
Dua Lipa (dag ervoor wel in Roskilde)
Arcade Fire (kans is klein dat ik ga dan)
Billie Eilish (dag ervoor en dag erna al geprogrammeerd)
System Of A Down
ACDC
Bon Jovi
Tool
Faith No More
Aerosmith
Scorpions (dag ervoor en dag erna in Frankrijk)
Bryan Adams
Madonna
Rammstein (spelen morgen in Cardiff,zie ze niet tijdig in Werchter geraken)
Rage Against The Machine
Coldplay (beginnen aan hun tour dag later in Frankfurt)
Iron Maiden (dag later in Zürich op't programma)
Slipknot (niet geschikt voor werchter publiek,tour pas afgelopen in de USA)
Volbeat ????
Florence and the Machine (pas gespeeld maar nog vrij,dus toch een mogelijkheid)
Nick Cave (pas gespeeld,dag later al optreden in Franrijk)
iemand anders ideeën/opties die wel zouden kunnen?
En ze moeten vooral niet proberen The War On Drugs door te schuiven naar vrijdag.
Dan ga ik nog liever naar Sam Gooris luisteren.
Zou Stromae geen optie zijn? Dat was ik aan het denken.
Ik ben fan van Greta Van Fleet, zou het niet erg vindenAl die grote namen last minute zijn wel een droom die toch echt te hoog gegrepen is.
Ik voorspel eerder Fleddy Melculy op main en alles dat een stuk opschuift met..o gruwel...Greta als headliner. Of Alt-J die van de tent naar main verschuift en een groep als dEUS als headliner in de tent.
Op meer moet je echt niet rekenen als je ziet dat ze met nog maanden te gaan Queens of the stone age vervangen hebben door Bazart.
Maar goed...als ik mee mag dromen...
Ghost of Nine Inch Nails als vervanger voor Metallica.