Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Sum 41 is blijkbaar van dag gewisseld op werchter, kan ik die ook nog meepikken nu vrijdag
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was serieus aan het twijfelen om zondag te gaan maar nu die op vrijdag staan ga ik toch geen ticketje kopen. Sum 41 is serieuze nostalgie voor mij.Sum 41 is blijkbaar van dag gewisseld op werchter, kan ik die ook nog meepikken nu vrijdag

Nondedju, stukskes live gezien. Hoe goe was da?! En hoe goe is 'We got the moves' eigenlijk? Ik volgde ze niet echt meer dus deze nog nooit of amper gehoord. Vandaag nen hele dag opgelegd.Electric Callboy gisteren op Jera was echt beestig om te zien. Feestje en plezant van begin tot einde. Een welkome afwisseling van het continue "We all suffer, fuck the government, fuck politicians, etc" gedoe waar punk en hardcore shows wel een handje van weg hebben. Geen politiek, geen gezeik, gewoon een beestig feest van begin tot eind.

Tis dat. Schuremans gaat het echt niet voelen of je al dan niet gaat hoor. Uiteindelijk zit er een grote corporate LiveNation machine achter dat festival.
Is Werchter erg duur? Zeker, maar het is daarom niet duurder dan vergelijkbare majors in andere landen, dus dan heb je als muziekfan twee mogelijkheden.
Wil je een 4 daags festival waar je grote namen als the War on Drugs, Pearl Jam, Metallica, Alt-J, 21 Pilots, Royal Blood, The Peppers, Phoebe Bridgers, Sam Fender...kan zien? Dan is het dus een kwestie van "pay up or stay home buttercup."
Herinneringen zijn meer waard dan geld.

Mja, maar 114 euro voor een gewoon ticket en 172 voor een golden circle voor volgend jaar op TW Classic, bijvoorbeeld, is toch een pak geld…![]()
Groot gelijk, goed dat ze de dopjes van de waterflessen meegaven. Ik herinner me precies dat dat vroeger niet zo was?Call me cheap maar ik heb gisteren de hele dag mijn fleske gevuld met water van die paar kranen die er staan.
Mijn verwachtingen lagen hoog, en toch heeft hij ze overtroffen. Vanaf de eerste tel van het eerste liedje was het al duidelijk dat we in goede handen waren voor de rest van de avond. Wat een show, hoort zeker tot mijn favoriete concerten ooit.Nick Cave was geweldig. Damn, nog nooit meegemaakt. Wat een ervaring. Stond ongeveer op de tiende rij en werd er meteen helemaal ingezogen.

Daarna Metejoor. Ik kende z'n bekendste hits wel vanop de radio enz, maar dat is nu niet iets dat ik zelf vlug zou opzetten thuis.
Desondanks echt wel aangenaam verrast door dat optreden (dit was wél full live met band). Leuke interactie met publiek, band die zichtbaar genoot, aangename mix van hits en minder bekend werk dat weliswaar ook wel vlot aansloeg, wat leuke live-interpretaties van z'n hits, ... Dat was dus zo'n optreden waar ge echt wel van geniet als ge u er gewoon even voor open stelt, ook al is het niet echt uw ding.
Raar trouwens dat die Metejoor pas sinds een een paar jaar plots opduikt, want dat leek gewoon een artiest die al jaaaaaren op het podium staat terwijl er wellicht genoeg gevestigde waarden zijn in Vlaanderen die bijlange dat niveau niet zullen halen live.
Jah die Skream b2b Mala voor 7 uur was toch wel dik in orde. Opzettelijk geen oude plaatjes opgezet ervoor.. Quasi alles is de revue gepasseerd, zalige plaats, ietwat zoals de vooruit maar dan mooier en deftiger qua sound. Top avond, wreed nostalgisch.
?Ik heb hem ook al is op een lokale braderij horen opteden en is idd aangenaam als achtergrond muziek, rustige muziek en prima stem.
Die had tot over een paar jaar geleden nooit op een podium gestaan, zijn zus heeft meegedaan aan The Voice in 2018 of 2019 en zo één of andere producer leren kennen. Zij heeft dan is een opname laten horen waarin zij met twee thuis aan tafel zitten te zingen en die producer zag er potentieel in.