Live muziek & optredens

Coole voorprogramma’s maar niet voor die prijs

Het is, vrees ik, de nieuwe standaard.
En het zijn 3 goeie bands (en Exodus) dus op zich nog wel cava imo.
Ik ga naar Essen. De AB in de week lukt me niet zonder verlof te nemen of de supports te missen en Kreator in Duitsland is altijd nog net iets leuker.

'k Ken niet heel veel van Kreator, maar de combo van Carcass en Nails vind ik op zich wel al heel vet.
Zowel Carcass als Kreator zijn al van serieus kaliber (Kreator headlinet een Alcatraz, Carcass sloot bvb dit jaar de marquee Graspop af) + zowat de beste zaal van BE, dus op die manier vind ik die 60 euro nog te verantwoorden.

Als je ze nog niet gezien hebt, zou ik er toch eens werk van maken. Ze kondigden al aan dat ze in 2027 niet gaan touren. Wetende dat ze al serieus op leeftijd zijn, zou k nu niet direct nog de volgende tour (binnen 3 jaar dan) afwachten.

Ik heb ze nu al paar keer gezien (waaronder vorig jaar op Graspop) en ga deze skippen, laatste keer kon het me niet meer super boeien. Kaart gaat blijkbaar 135 euro kosten, dus das toch ook al stevig.

Voor dat geld mag er wel nog wat deftig volk bij op de affiche (en hopelijk niet enkel nostalgia bait of wat gehypete rommel), maar ik ga toch ook een ticketje kopen denk ik. Het is ondertussen toch al lang geleden dat ik ze nog gezien heb, en kans is idd reëel dat het de laatste keer zal zijn.

Live is Live is echt ideaal voor mij om pakweg een halve dag verlof te nemen en op de terugweg van het werk mee te pikken.
Als het in het Sportpaleis was geweest, had ik geskipt.

Hoeveel metal festivals kunnen ze nog zo aanbieden. De markt geraakt toch echt wel verzadigd op die manier. Eerst toevoegen van Parklife met LP en nu deze met oa IM. Benieuwd naar de andere namen..

Graspop zal het graag zien gebeuren :cautious:

Terug
Bovenaan