Iggy Pop zou altijd een must moeten zijn, een van de makers van het beste rockalbum aller tijden. Nu en altijd, tot in de eeuwigheid.
De dude heeft eigenlijk solo maar twee fantastische platen en een handvol degelijke gemaakt, maar op festivals speelt hij toch enkel de hits. Een combinatie van zijn populairste eigen nummers en wat Stooges klassiekers.
Ik ben nooit echt het doelpubliek van Rock Werchter geweest maar ik merk toch dat ik het steeds moeilijker krijg om voldoende per dag te vinden om naar te gaan kijken. Vooral de headliners interesseren me nog amper. Bij de namen die ik hier opgelijst heb, zijn er toch ook nog een pak die vallen onder 'zal het mee pikken nu ik er ben en het is geen etenstijd' in plaats van 'wauw daar ga ik speciaal voor'. Soit het verkoopt elk jaar in recordtijd uit dus genoeg mensen die zich er wel gaan amuseren!
do: Deftones, Fontaines DC, De La Soul, Amyl & The Sniffers, Iggy Pop, Ezra Collective, Sextile (ken ik niet eigl), English Teacher, Lambrini Girls (album wel al een hele tijd niet meer op gehad)
vrij: Wet Leg, Sylvie Kreusch, Underworld, Caribou, Joey Valence & Brae
zat: Beth Gibbons, Amenra, Bright Eyes, Hermanos Gutierrez, Faye Webster, Cymande
zon: Soulwax, Overmono, Bolis Pupul, Allie X
Deftones heb ik al twee keer gezien en dat was de ene keer erg goed en de andere keer heel erg slecht.