Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas mijn tickets op Ticketswap moeten zetten. Jammer van ze gemist te hebben, zal ongetwijfeld goed geweest zijn.Godspeed.
Heel donkere droney set, je merkt dat ze kwaad zijn op de wereld.

Ik kan bevestigen dat Kid_C er effectief was deze keer.Godspeed.
Heel donkere droney set, je merkt dat ze kwaad zijn op de wereld.
Was jij daar vrijwillig?Zaterdag enorm genoten van Avantasia.
2u30 gespeeld en goeie mix van oud en nieuw. Leuke gastzangers en vooral onder de indruk van Herbie Langhans, die ook backing vocals deed.

). Enkel jammer dat kleppers als Michael Kiske en Bob Catley er niet bij waren, die maken het af imo. Catley moest een operatie ondergaan, had ik gelezen. Er was wel een goede mix tussen nieuwe nummers en oude klassiekers, enige wat ik zonde vind is die medley op het einde van The Scarecrow en The Seven Angels, die doet die nummers een beetje oneer aan. Tobi moest ook serieus moeite doen om het Belgisch publiek op te warmen, vond ik. In Duitsland zijn ze wel wat heviger.
Maar een heel fijne avond gehad in elk geval.Jaja! Ik ben een jaar of 15-20 geleden grote powermetal fan geweest. Ben dat grotendeels ontgroeid maar Avantasia is, samen met oa Blind Guardian, goed genoeg om te blijven volgen. Het spectrum van genres dat ik volg/goed vind is trouwens sowieso groter dan velen denkenWas jij daar vrijwillig?
Ik wist niet dat dat uw ding was, of misschien die van uw vriendin?![]()
Goh in Duitsland zijn ze natuurlijk zo chauvinistisch dat eender welke kakband op het podium mag komen het publiek compleet loss gaat, gewoon omdat het Duitsers zijn.Ik vond het ook een goede show. Ik had ook al wel door dat ze 2u30 gingen spelen, dat was in Amsterdam niet anders (2013). Enkel jammer dat kleppers als Michael Kiske en Bob Catley er niet bij waren, die maken het af imo. Catley moest een operatie ondergaan, had ik gelezen. Er was wel een goede mix tussen nieuwe nummers en oude klassiekers, enige wat ik zonde vind is die medley op het einde van The Scarecrow en The Seven Angels, die doet die nummers een beetje oneer aan. Tobi moest ook serieus moeite doen om het Belgisch publiek op te warmen, vond ik. In Duitsland zijn ze wel wat heviger.
Maar een heel fijne avond gehad in elk geval.
Tiens, ook Wu Lyf toegevoegd. Das ook wel een brokje nostalgie.https://botanique.be/fr/concert/stereolab-poison-girl-friend-moin-many-more-2025
Ook niet mis.
Stereolab, Still House Plants, Moin oa
Waren die niet gestopt?Tiens, ook Wu Lyf toegevoegd. Das ook wel een brokje nostalgie.
Waren die niet gestopt?
).The Sha-La-Lees heb ik redelijk recent nog in Tongeren gezien. Ik weet niet juist voor de hoeveelste keer maar ik heb ze al vaak gezien sinds ze hun eerste optreden gaven op het helaas ter ziele gegane Beaverfest. Was 2012 of 2013.Gisteren naar The Datsuns geweest in de Botanique, wel tof maar vond het voorprogramma (Sha-La-Lee's) eigenlijk beter![]()
Moeilijk te zeggen nu dat er wel eens meer verkeer kan zijn met die treinstaking. Er is nog wel een trein om 22:55 naar Mechelen en de AB stopt altijd om 22 uur 30. Op een kwartier van de ab naar centraal is vrij doenbaar.Iemand toevallig ervaring met concerten in de AB op een maandagavond?
Ik kom van de E19 (Mechelen), maar geen idee hoeveel tijd ik moet uitrekenen voor het traject…
Voor alle duidelijkheid: ik kom met de autoMoeilijk te zeggen nu dat er wel eens meer verkeer kan zijn met die treinstaking. Er is nog wel een trein om 22:55 naar Mechelen en de AB stopt altijd om 22 uur 30. Op een kwartier van de ab naar centraal is vrij doenbaar.