Live muziek & optredens

Ik heb ondertussen wel ontdekt dat er een grote kans is dat ik met mijn badge van het werk gratis in de Q-Park aan Brussel-Zuid kan staan. Dat is iets verder stappen, maar het wel waard dan.

Dit was dus niet het geval. 23,4€ mogen dokken voor 3,5u te parkeren. 😡

En de wandeling van de AB over de Anspachlaan en Lemonnier naar Brussel-Zuid was om het zacht uit te drukken "onaangenaam".

Het optreden was gelukkig magnifiek.

Dit was dus niet het geval. 23,4€ mogen dokken voor 3,5u te parkeren. 😡

En de wandeling van de AB over de Anspachlaan en Lemonnier naar Brussel-Zuid was om het zacht uit te drukken "onaangenaam".

Het optreden was gelukkig magnifiek.

Dat is veel. Ik sta altijd in Interparking Munt en dat is 3,6 per uur en heel dicht bij de AB.

Dat is veel. Ik sta altijd in Interparking Munt en dat is 3,6 per uur en heel dicht bij de AB.

Ik geloofde het niet, dus heb de tarieven opgezocht:

1 uur = € 5,50
2 uur= € 11,00
vanaf het 3de uur per 30 minuten = € 3,10
Maximaal dagtarief = € 45,00

Gisteren bdrmm in de Botanique.

Ik vond het eigenlijk maar zozo. Iets te braaf allemaal.
Had iets meer buiten de lijntjes gekleur verwacht live en het tweede album pakt live precies niet zo goed (en ik vind het album misschien toch niet zo sterk als hun vorige werk).
Zaten wel sterke stukken tussen natuurlijk (zeker de encore), maar mijn verwachtingen werden toch niet echt ingelost.
Eerlijkheidshalve hielp het ook wel niet dat ik daar licht bekaterd stond wegens iets te stevig gevierd na de overwinning van Union op zaterdag.

Wel leuk moment toen de bandleden na het concert ook binnenkwamen in café Le Capitain en loeihard Maria Maria van Santana opzetten.

Is het uur schema dan gekend? Wil wel weten wanneer Wyatt E en Pothamus spelen op zaterdag…

Ben je uiteindelijk gegaan (op zondag)?
Ik alleen zaterdag wegens andere verplichtingen op zondag. En de affiche zaterdag vond ik wel het meest de moeite, al was het soms verwarrend omdat het programma omgegooid werd door ziekte van Anaal Nathrakh.

Ben je uiteindelijk gegaan (op zondag)?
Ik alleen zaterdag wegens andere verplichtingen op zondag. En de affiche zaterdag vond ik wel het meest de moeite, al was het soms verwarrend omdat het programma omgegooid werd door ziekte van Anaal Nathrakh.

23/8 - Down The Hill
Zeer benieuwd of Thijs Van Leer nog zal kunnen jodelen op zijn oude dag.
:unsure:

Dit festival lijkt sinds vorig jaar graag de onderschatte en vergeten oudjes uit te nodigen en zet ze zelfs als headliner - daarom alleen al ben ik fan!

tickets voor lady gaga zijn werkelijk onmogelijk met 4 mensen in de rij allemaal rond de 20 k in de wachtrij :D
Ik plaatste mij direct in de wachtruimte,en er stond dan na een kwartuur 26000 man voor mij in de wachtrij.Waar is de tijd dat men achter een ticket kon gaan naar de platenzaak.

Amai, Anna Von Hausswolff nam de epische proporties aan van een liveshow van PJ Harvey, maar dan iets donkerder. Echt wauw. Wat een band ook. Dat was eig gwn al de waarde van dat combiticket.
Dame Area was leuk, maar heel blij dat we na een kwartier vertrokken zijn voor Isaiah Hull. Indrukwekkende performance voor een beginnende rapper. Maar hij is meer dan een rapper, ook een poeet. En zit bij een goed label.

Voor Anna was het wel wat magertjes (pas om 20u30 daar). De droneset van pa hausswolff werkte niet echt wegens laptopsetje en fujiiiita had een beetje weg van een tommy tele shopping waar je je vaag instrument in de kijker zet (was wel nog ok tot er enkelingen luidop begonnen te praten).

Tijd voor een veel te goedkope pizza bij The Good Kat nu

Amai, Anna Von Hausswolff nam de epische proporties aan van een liveshow van PJ Harvey, maar dan iets donkerder. Echt wauw. Wat een band ook. Dat was eig gwn al de waarde van dat combiticket.
Dame Area was leuk, maar heel blij dat we na een kwartier vertrokken zijn voor Isaiah Hull. Indrukwekkende performance voor een beginnende rapper. Maar hij is meer dan een rapper, ook een poeet. En zit bij een goed label.

Voor Anna was het wel wat magertjes (pas om 20u30 daar). De droneset van pa hausswolff werkte niet echt wegens laptopsetje en fujiiiita had een beetje weg van een tommy tele shopping waar je je vaag instrument in de kijker zet (was wel nog ok tot er enkelingen luidop begonnen te praten).

Tijd voor een veel te goedkope pizza bij The Good Kat nu
Anna Von Hausswolff loste alle verwachtingen in, wat een fenomenale performance. Na een avondje sporten nog snel (maar niet te snel) naar Brussel gereden, geparkeerd in het centrum en naar AB gewandeld. Toegekomen in de zaal een dikke vijf minuten voor aanvang van de show.

Hoogtepunten voor mij waren The Mysterious Vanishing of Electra, Ugly and Vengeful en het bisnummer (herkende het niet direct - nieuw nummer perhaps?)

Vandaag ga ik niet kunnen komen maar ben morgen weer van de partij. Jozef van Wissem, Colin Stetson en nog een paar acts daartussen, moet nog zien wat er allemaal te doen is.

Wegens privéredenen niet kunnen gaan, beetje aan het balen maar het is de juiste beslissing. Anna keert wel terug zeker? :unsure:

Dag 2 BRDCST

YHWH Nailgun
Was ok, maar momenteel beter op plaat. Kan ook te maken hebben met matige geluidsmix. Vocals kwamen onvoldoende tot hun recht.
Wel opmerkelijk dat tijdens hun concert geen drank mocht geschonken worden. Band met principe, of onnodige arrogantie. De toekomst zal het uitwijzen.
Violent Magic Orchestra:
Fijn voor 30 minuten, die hardstyle/elektro combo. Leuke guilty pleasure
Kassie Krut: begon heel sterk. Nochtans ging ik naar Union kijken in Brasseurs, maar toch besloten de blijven. Zakte dan wel wat in mekaar wegens nog niet heel veel variëteit in de reeds bestaande nummers,maar wel zeker eentje om in het oog te houden.
Gent-Union @ Brasseurs: iedereen was blij vd cafégangers,behalve de barmannen, want Anderlechtcafé
Backxwash: zijn nieuwe plaat is wel echt van haar beste werk, bleek ook live. Topconcert.
Crop top core: mooie poging om footwork/dj rashad live te ontleden, maar jammer dat de dansbaarheid wat uit het oog verloren werd.
Pizza van The Good Kat: zeer degelijke pizza du chef voor €9.5

Ik ben trouwens echt wel hyped voor Jozef in Palace zondag, ook al ben ik een wielerfreak.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan