Strijkijzer
Redactiechef
Eerste dag van dunk!festival toch al een succes!
Astodan, Use Knife en Mogwai top
En nog wel een paar goeie dingen gezien.
Astodan, Use Knife en Mogwai top
En nog wel een paar goeie dingen gezien.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nog wel een paar goeie dingen gezien.
Beetje raar voor de 20e editie maar ok, het was wel weer vet!Low ass tier voor Five the Hierophant... Ik vind hun nieuwste release niet zo boeiend, maar heb ze vorig jaar op Desertfest gezien en vond dat wel echt een goed concert. Verwachtingen werden ingelost.Recap van dunk!festival 2025. Minder bands en minder stages, maar ook minder trappenBeetje raar voor de 20e editie maar ok, het was wel weer vet!
zehr zehr gut
Year Of No Light
Junius
Astodan
zehr gut
Mogwai
Cult Of Luna
Overhead, the Albatross
Use Knife
Treebeard
gut
Hemelbestormer
Pijn
I Hear Sirens
ok
Ciudad de Tar
Exxasens
Stories From The Lost
Five the Hierophant
Khan
meh
Caspar Brötzmann Massaker
wtf was dat?
Wrekmeister Harmonies
Het begon goed vond ik, maar daarna stuikte het wat in elkaar vond ik persoonlijk? Zeker niet slecht, maar ook niet memorabel voor mij.Low ass tier voor Five the Hierophant... Ik vind hun nieuwste release niet zo boeiend, maar heb ze vorig jaar op Desertfest gezien en vond dat wel echt een goed concert. Verwachtingen werden ingelost.
Dinsdag Araraxie @ Magasin 4zo'n underrated band.
Ik was inderdaad 1 van de... 30 ofzo?Helemaal akkoord! Zeker live altijd de moeite, al ~20 jaar.
Was jij daar dan ook, dan heb ik er niet op gelet? Nochtans niet veel volk...

Ik was inderdaad 1 van de... 30 ofzo?![]()
Geweldige locatie ook. Vorige zomer zaten we in Lyon, vlak naast het amfitheater van Fourviere en toen was Patti Smith er. Jammergenoeg wisten we dat dus niet op voorhand…
Heerlijke live optreden van Tinariwen![]()
Moest ge uiteindelijk niet naar Turnstile kunnen gaan, ik neem met plezier uw ticket overLokerse Feesten op 3/08 er ook nog bij gedaan, is te goed om te missen die dag.
21/06: Graspop
27/06: Turnstile in AB
6/07: Pirate Metal Party in Eindhoven
3/08: Lokerse Feesten

Rock Werchter komt met nieuw festival dat zich zal focussen op rock?Werchter komt met nieuw festival Werchter Parklife dat zich zal focussen op rock.
Datum: 28 juni 2026
Ticketverkoop: 27 juni 2025
Eerste naam (en headliner): Linkin Park

Ik snap u volledig hoor maar dat festival is toch al decennia niet enkel rock? De La Soul dit jaar is geen rock, Olivia Rodrigo ook niet, Dua Lipa vorig jaar ook niet,...Rock Werchter komt met nieuw festival dat zich zal focussen op rock?![]()