willydrama
Well-known member
Toch iets te underground - Bruce, Madonna zo van die dingen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wacht... op welke manier is Electric Callboy in dezelfde categorie als de twee genoemde artiesten?Toch iets te underground - Bruce, Madonna zo van die dingen
Ze verkopen een megazaal zoals Ahoy uit.wacht... op welke manier is Electric Callboy in dezelfde categorie als de twee genoemde artiesten?
Dus eender welke act die zo'n zaal uitverkoopt is fair game voor jullie?Ze verkopen een megazaal zoals Ahoy uit.
In feite wel, grootste gemene deler qua mannensmaak.Dus eender welke act die zo'n zaal uitverkoopt is fair game voor jullie?
Met de toegangscode BlackFriday25 op een select aantal tickets 25% korting voor Iron Maiden en Nick Cave dagMorgen om 10 uur nieuwe namen voor live is live
Dees is toch kak als ge al een gekocht had... en ik had ook wel gehoopt op wat namen voor de nick cave dagMet de toegangscode BlackFriday25 op een select aantal tickets 25% korting voor Iron Maiden en Nick Cave dag

dan kan je hem ook op de hoogte brengen dat hij op een belgisch forum verloren heeft van een stelletje maden.Yup ne maat van mij ook aan tickets geraakt. Ik ga toch 1 keer Like a Hurricane live horen. Geweldig
Ik heb tickets. Come at me bro.Den eerste die tegen heeft gestemd en hier komt zeggen dat em tickets heeft hou ik persoonlijk tegen aan den ingang

Ik heb tickets. Come at me bro.![]()
Het zou wel typisch Neil Young zijn om dat nu niet te spelenYup ne maat van mij ook aan tickets geraakt. Ik ga toch 1 keer Like a Hurricane live horen. Geweldig
.Yup ne maat van mij ook aan tickets geraakt. Ik ga toch 1 keer Like a Hurricane live horen. Geweldig
Heb Neil twee keer gezien (Lokerse Feesten 2014 met Crazy Horse en Sportpaleis in... 2019? Met Promise of the Real) en hij heeft het twee keer niet gespeeld.Het zou wel typisch Neil Young zijn om dat nu niet te spelen.

Ik heb via hun site een ticket gekocht. Ben benieuwd!Rock Zottegem site ligt plat