Live muziek & optredens

'k Raad u wel echt aan om oordoppen mee te nemen. 'k hoorde dat die de laatste keer in ons Belgenland 130db door de speakers hebben geknald (aka instant tinitus of erger :eek: )
Zal er tegen dan aan denken om kwalitatieve oordoppen mee te nemen. Ik kan me wel niet inbeelden dat AFAS Dome zomaar akkoord zou gaan met die hoeveelheid decibels? Laatste keer dat ze hier kwamen was 25 jaar geleden, dat is zeer lang geleden.

Zal er tegen dan aan denken om kwalitatieve oordoppen mee te nemen. Ik kan me wel niet inbeelden dat AFAS Dome zomaar akkoord zou gaan met die hoeveelheid decibels? Laatste keer dat ze hier kwamen was 25 jaar geleden, dat is zeer lang geleden.
Ze gaan dat ook niet doen, die geluidsnormen worden vrij strikt nageleefd hier.

hm inderdaad, 130db gaat het niet worden, maar k zou je toch voor de zekerheid voorbereiden op een "luid" optreden.
Die gasten zijn nogal berucht door hun gekke eisen en als er niet aan voldaan wordt, annuleren ze gewoon de dag zelf.

Waren paar jaar geleden als exclusieve headliner op hellfest geboekt. Toch redelijk wat volk die naar daar afgezakt was voor hen. Manowar en de volledige crew was ter plaatse, maar dan hebben ze gewoon paar uur voor hun optreden geannuleerd met als reden dat "het podium te klein was". Slipknot en Kiss speelden dat weekend op dat zelfde podium en dat was zonder probleem groot genoeg voor hen :laugh: . Sindsdien worden die door bijna geen enkel festival meer geboekt.

Waren paar jaar geleden als exclusieve headliner op hellfest geboekt. Toch redelijk wat volk die naar daar afgezakt was voor hen. Manowar en de volledige crew was ter plaatse, maar dan hebben ze gewoon paar uur voor hun optreden geannuleerd met als reden dat "het podium te klein was". Slipknot en Kiss speelden dat weekend op dat zelfde podium en dat was zonder probleem groot genoeg voor hen :laugh: . Sindsdien worden die door bijna geen enkel festival meer geboekt.
Ik heb andere, even debiele, redenen horen waaien indertijd. Ze wouden namelijk soundchecken op de moment dat Slipknot ging spelen en niet in de ochtend 😅

Ik heb ze enkele keren gezien in Duitsland, op hun eigen festival omdat niemand hen wou boeken, en dat was wel dik in orde toen. Maar dat is ondertussen ook 20 jaar geleden en er zat toen al een beetje sleet op dus ik ga het gewoon skippen. Jammer van hun gedrag wel want die eerste 6 albums zijn wel echt goed.

Dat is de tour waar ook Vitriol deel van zou uitmaken? Damn, altijd iets als die mannen ("man", nu) mee op tournee gaan.

Ja, blijkbaar, Vitriol zei me niets maar zou over dezelfde tour gaan. Afgelast door gezondheidsproblemen van 1 van de Bölzer leden.

Zonde, ik had met plezier de volle ticketprijs betaald om Ruins of Beverast en Trepaneringsritualen te zien...

Gisteren in de AB Stick To Your Guns gezien. Ja wadde dadde, nog noois in zulke zotte mosh gezeten, haha! Superzot optreden! :love:

Paleface Swiss was ook niet normaal... zo een zangtechnieken. Woooow!!!

Terug
Bovenaan