Echt he, toch wel een teleurstelling voor mij. Is to-taal niet mijn muziek.![]()
Het is nog niet te laat om u te bekeren, zelfs de Paus is fan!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt he, toch wel een teleurstelling voor mij. Is to-taal niet mijn muziek.![]()
Fout, maar goed fout! Manowar heeft heel wat stevige meezingbare klassiekers in hun oeuvre, dus die kan ik ook eens van mijn bucketlist schrappen.Als ik daar fotos van zie denk ik altijd aan een hardrock versie van de Chippendales
Ga je manowar nomineren voor de 80s Battle?Fout, maar goed fout! Manowar heeft heel wat stevige meezingbare klassiekers in hun oeuvre, dus die kan ik ook eens van mijn bucketlist schrappen.
'k Raad u wel echt aan om oordoppen mee te nemen. 'k hoorde dat die de laatste keer in ons Belgenland 130db door de speakers hebben geknald (aka instant tinitus of ergerManowar 10 maart 2027 Sportpaleis. Tickets middenplein, check!
)Zal er tegen dan aan denken om kwalitatieve oordoppen mee te nemen. Ik kan me wel niet inbeelden dat AFAS Dome zomaar akkoord zou gaan met die hoeveelheid decibels? Laatste keer dat ze hier kwamen was 25 jaar geleden, dat is zeer lang geleden.'k Raad u wel echt aan om oordoppen mee te nemen. 'k hoorde dat die de laatste keer in ons Belgenland 130db door de speakers hebben geknald (aka instant tinitus of erger)
Ze gaan dat ook niet doen, die geluidsnormen worden vrij strikt nageleefd hier.Zal er tegen dan aan denken om kwalitatieve oordoppen mee te nemen. Ik kan me wel niet inbeelden dat AFAS Dome zomaar akkoord zou gaan met die hoeveelheid decibels? Laatste keer dat ze hier kwamen was 25 jaar geleden, dat is zeer lang geleden.
. Sindsdien worden die door bijna geen enkel festival meer geboekt.Ik heb andere, even debiele, redenen horen waaien indertijd. Ze wouden namelijk soundchecken op de moment dat Slipknot ging spelen en niet in de ochtendWaren paar jaar geleden als exclusieve headliner op hellfest geboekt. Toch redelijk wat volk die naar daar afgezakt was voor hen. Manowar en de volledige crew was ter plaatse, maar dan hebben ze gewoon paar uur voor hun optreden geannuleerd met als reden dat "het podium te klein was". Slipknot en Kiss speelden dat weekend op dat zelfde podium en dat was zonder probleem groot genoeg voor hen. Sindsdien worden die door bijna geen enkel festival meer geboekt.
Nee das gedaanLorna Shore 6 februari in Vorst Nationaal.
Kan je met tribunetickets op het middenplein geraken?

Dat is de tour waar ook Vitriol deel van zou uitmaken? Damn, altijd iets als die mannen ("man", nu) mee op tournee gaan.Bölzer, Ruins of Beverast en Trepaneringsritualen in Kavka Oudaan op 22/2 is afgelast (de hele Bölzer tour trouwens)![]()
Dat is de tour waar ook Vitriol deel van zou uitmaken? Damn, altijd iets als die mannen ("man", nu) mee op tournee gaan.
Is dat recent aangepast? Ik herinner me dat bij Parkway Drive in oktober er geen controle op was.Nee das gedaan
Bij Pantera in januari nochtans welIs dat recent aangepast? Ik herinner me dat bij Parkway Drive in oktober er geen controle op was.