Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
De Neil cancel doorspoelen met nog wat Lorna Shore. Doekje voor het bloeden maar enige optie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Hebben we het over Will of over @Mr.AndersonEcht hè, en als het klopt dat hij de griep heeft, chapeau om zo een optreden neer te zetten.
?Wel degelijk over Will.Hebben we het over Will of over @Mr.Anderson?
Wait, what????parkeer ticket bleek even duur te zijn al het concert ticket: 58 euro![]()
Dat hebben veel mensen voor blijkbaar, ik versta dat toch nietHaha die was zo fout dat hij goed was.
Enige zure van het optreden was het parkeer ticket van achteraf. Dat bleek even duur te zijn al het concert ticket: 58 euro![]()
als je in Brussel naar een optreden gaat met de auto, check je toch de mogelijkheden? Op 5 minuten stappen is er de Audi garage voor 10 euro, in straat parkeren is in de hele omgeving onbetaalbaar.

Zit niet echt op social media, sinds wanneer is dat een ding?- ik heb normaal geen probleem met mensen die nu en dan eens een kort filmpje maken, maar kunnen we aub stoppen met selfiefilmpjes. Ergerde mij echt dood aan de dude voor ik die daar constant zijn eigen kop moest filmen terwijl hij zich voor zijn camera 'zo hard amuseerde'. Als je naast/achter zo iemand staat, word je ook constant in je aangezicht gefilmd en ik heb er echt geen behoefte aan om op een random dude zijn FB/IG/.. te belanden op zo een cringe 'kijk naar mij'-video. Stop het aub
Idem hier, geen idee man, maar k begin dat gedrag meer en meer te zien.Zit niet echt op social media, sinds wanneer is dat een ding?
...
- de oudere dronken zatlap die tijdens het eerste nummer de dame naast ik omverloopt en er dan nog beetje mee lacht. Ik hoop dat je been vandaag blauw ziet van de schop die ik je gegeven heb. Sommige mensen staan daar al een eind vanvoor te wachten om goede plaatsen te hebben. Je daar dan toch nog tussen wurmen terwijl er duidelijk geen plaats meer is, suckt gewoon de ballen. Stop het aub
...
Damn, oké.Zondag Mayhem in Luik. Eerste black metal show na mij de laatste jaren bijna uitsluitend op (slam) death metal en goregrind/grindcore te hebben toegelegd, dus ben eigenlijk vooral benieuwd naar het verschil in publiek
Last seen vrijdag 16u.. Moeten we ons zorgen maken?Wat vond @Mr.Anderson er nu eigenlijk van?
Ik vrees ervoorLast seen vrijdag 16u.. Moeten we ons zorgen maken?
Dan hebben we op dezelfde trein gezeten.Verrassend goed geluid bij Lorna Shore in Vorst vrijdag.
Shadow of Intent: muzikaal het meest interessante van de avond. Heel strak gespeeld en mocht zelfs iets langer zijn.
Whitechapel: strak, bruut maar oh zo saai. Draai die om met SOI qua speeltijd en het had voor mij beter geweest. Soit, smaken enz.
Lorna Shore: Wat is deze band gegroeid. Heel coole visuals, topproductie en een band in form. Leuk dat Pain Remains nog volledig in de set zat, was toch een hoogtepunt voor mij.
De trein vanuit Mechelen is trouwens wel een aanrader. Kost een €15 en ik heb niks stress gehad. Een trein om 23u ipv 23:30 had wel aangemaam geweest maar op een vrijdag is dat op zich ook geen probleem.