Sowieso! Het geluid weerkaatst daar normaal gelijk zot en die doeken dempen dat.Nu in verband met geluid: de hoogste tribune werd niet gebruikt en was afgespannen met een soort zwarte doeken. Zou dat iets van effect hebben?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso! Het geluid weerkaatst daar normaal gelijk zot en die doeken dempen dat.Nu in verband met geluid: de hoogste tribune werd niet gebruikt en was afgespannen met een soort zwarte doeken. Zou dat iets van effect hebben?

Damn, misschien had ik toch moeten gaan...Stygian Bough gisteren was![]()
Na de review van 2023 op Dansende Beren te lezen toch een ticket gekocht. Straks vertrek ik.
Keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, Dafalgans, Monster en wat pinten. Kan niet anders dan goedkomen.
Hebben we het over Will of over @Mr.Anderson?
Wat vond @Mr.Anderson er nu eigenlijk van?
Last seen vrijdag 16u.. Moeten we ons zorgen maken?
Ik vrees ervoor

'k Meen dat dat gewoon standaard overal getoond wordt (ook op festivals) omdat ze zo niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor mensen die zich op die manier bezerenIk heb even schrik gehad om te beginnen crowdsurfen omdat er op de schermen aan de zijkanten 'no crowd surfing alowed' kwam te staan. Kort daarna zei den Will: 'All crowdsurfers to the front!' en de hel brak los. Mijn steentje bijgedragen om te mensen de lucht in te houden en dan een paar Walen gevraagd om mij ook de lucht in te zwieren.

Ah ok. Ik heb nog gehoord dat ze uw bandje op PKP doorknipten als je het toch deed. Gemiste kans tijdens Limp Bizkit godverdomme.'k Meen dat dat gewoon standaard overal getoond wordt (ook op festivals) omdat ze zo niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor mensen die zich op die manier bezeren![]()
Inderdaad. Iedereen vindt de prijzen zot maar wel uitverkocht op 36 minuten tijd. Als ik de CEO ben, denk ik: daar kan de komende jaren echt wel nog wat geld bij.Pukkelpop combi's op 36min uitverkocht lees ik ook net. Ik herinner mij nog dat wij vroeger enkele dagen voor het festival nog tickets gingen kopen in de Free Record Shop. Zotjes maar conclusie lijkt mij dat er nog serieus wat rek zit om de prijzen omhoog te trekken.
Zonder btw toeslag? Dat is wel een pak meer.We zullen zien volgend jaar, ik schat sowieso €25 duurder![]()
Had Stygian Bough wel graag willen zien, maar Brussel met de auto vind ik de hel en met het OV geraak ik niet terug thuis. Dat ze volgende keer maar naar Trix komen. Of Tilburg/Eindhoven.Stygian Bough gisteren was
40 Watt Sun ook weer uitstekend zoals ik gewoon ben, Patrick Walker blijft een zeer charismatisch man.