Ik ken daar echt niemand van, lokaal opkomend jong talent allemaal?Vanavond ook Badlands, met voorsprong één van de fijnere events in Gent. Mocht er iemand nog geen plannen hebben, de lineup is altijd on point.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken daar echt niemand van, lokaal opkomend jong talent allemaal?Vanavond ook Badlands, met voorsprong één van de fijnere events in Gent. Mocht er iemand nog geen plannen hebben, de lineup is altijd on point.
Vooral België en Nederland met een paar bands uit UK, VS of Australië. Lambrini Girls en Ditz speelden er enkele jaren geleden, Adult DVD en The 113 vorig jaar. Allemaal opkomend talent, maar de booker heeft een neus voor kwaliteit.Ik ken daar echt niemand van, lokaal opkomend jong talent allemaal?
Awoert!! Vorig jaar Landmarks op graspop gezien en dat trok precies echt op geen kloten. Die gast kont dat echt niet brengen live. Zal ze nog wel eens een kans geven want er is zoveel volk enthousiast over. Maar had toch liever against the current gezien eigenlijk.Landmarks vervangt Against The Current op Werchter Parklife![]()
Benieuwd, heb tickets voor nu zondag.Haunted Youth gisteren gezien. Best straf, die nieuwe plaat wordt eentje om int oog te houden
Vanavond aanwezig! Gaan dadelijk beginnen.Haunted Youth gisteren gezien. Best straf, die nieuwe plaat wordt eentje om int oog te houden
Ik ga ze later dit jaar in OLT zien, lijkt me een geweldige locatie voor een band als Amenra

Ik was daar ook!Potverdikke. Gisteren oa Desolated, Born From Pain en Madball gezien in Trax Roeselare. Holy shit, wat een beleving
Heel mijn lichaam stijf![]()
Voor het zoveelste jaar op rij compleet vergeten dat dit festival bestaat. Moet er echt eens werk van maken een dagje te gaan…Dunk 2026, toffe locatie daar wel, in de bossen van Zottegem.
Wel veel minder variatie dan de voorbije jaren heb ik de indruk, veel bands die nogal... hetzelfde klonken?
zehr zehr gut
Russian Circles
Pothamus
zehr gut
Pelican
Onrust
Bloed
Huracan
gut
We.Own.The.Sky
Sotabosc
Turpentine Valley
The Sea Shall Not Have Them
ok
Las 3 Marias
Baulta
Circus Trees
Capitan
We Lost The Sea
Glacier
Kokomo
Toundra
Overhead, The Albatross
meh
SKLOSS
Celestial Wolves
Her Name Is Calla
Caspian
The Evpatoria Report
wtf was dat?
Warrington-Runcorn New Town Development Plan
Idem, veel te laat op de affiche gebotst... Ik had Pelican graag live gezien. Hun laatste album, Flickering Resonance, is zó goed.Voor het zoveelste jaar op rij compleet vergeten dat dit festival bestaat. Moet er echt eens werk van maken een dagje te gaan…