Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Al aan het wenen geslagen of ga je wachten totdat ze daadwerkelijk hun set aftrappen morgen?Tickets voor vrijdag Werchter te koop gezet. 't Is maar Metallica die op wat trekt en ik zie dat niet goed komen met die corona.
Als ze toch komen, dan ween ik wel met €220 extra weer op de rekening.
Ik wist het op voorhand hé. Al bij al, de setlist stond me minder aan, heb ze al 3x gezien, de rest van de artiesten was totaal mijn ding niet en als ze maar op die manier kunnen communiceren en janken voor die corona bij een crewlid, dan verdienen ze zelfs mijn aanwezigheid niet.Al aan het wenen geslagen of ga je wachten totdat ze daadwerkelijk hun set aftrappen morgen?
Ik had gisteren eens gekeken. Alle 200+ tickets die al te koop stonden in 2 minuten weg. Als er nu ene opkomt is die binnen de minuut weg.Koop u 1 op ticketswap he
Werchter: "we zijn hoopvol..."De peppers zijn nu ook al ziek, nog ne cliffhanger vo zondag
Iedereen man iedereen. Konden we dat virus maar de wereld uit moshen, da zou schoon zijnWerchter: "we zijn hoopvol..."
Copy paste van Metallica.
'k Heb kik het ferm gehad met diene Corona, weetjet.
Wall of death against the virus. I'm inIedereen man iedereen. Konden we dat virus maar de wereld uit moshen, da zou schoon zijn
No way, verkoop maar uw kaart. Ge kunt mij in zo'n zaken blindelings vertrouwen.@Mr.Anderson
Spelen de Peppers op zondag ?

Die spelen niet hé.Om hoe laat is Metallica? Dat ik weet op welk uur ik mijn ramen moet open zetten![]()
Metallica 20 minuten langer turnstile 20 40 op main. Afsluiten in stijlGreta Van Fleet heeft afgezegd. Iemand van de band heeft covid...