Live muziek & optredens

Gaat over idles vermoed ik? Als er iemand nog aan een ticket kan geraken stel ik mij schaamteloos kandidaat want mij lukt het voor geen meter 😜.

Gaat over idles vermoed ik? Als er iemand nog aan een ticket kan geraken stel ik mij schaamteloos kandidaat want mij lukt het voor geen meter 😜.
Idd. Als ik reactie krijg van kid weet ik of ik nog 1 over heb of niet. Indien het ticket weg is wil ook voor jou ticketswap in de gaten houden

Gisteren Pukkelpop geweest en onder andere Oskar en de Wolf meegepikt. Jezus Christus wat een inspiratieloze monotone bucht was me dat. En iedereen maar dansen en springen terwijl ik het ene lied niet kon onderscheiden van het ander. Zo enthousiast als ze waren, zo mak waren ze tijdens de Arctic Monkeys. Spijtig.

Gisteren Pukkelpop geweest en onder andere Oskar en de Wolf meegepikt. Jezus Christus wat een inspiratieloze monotone bucht was me dat. En iedereen maar dansen en springen terwijl ik het ene lied niet kon onderscheiden van het ander. Zo enthousiast als ze waren, zo mak waren ze tijdens de Arctic Monkeys. Spijtig.
En Monkeys zelf, hoe waren die? Nieuwe nummers gespeeld?

En Monkeys zelf, hoe waren die? Nieuwe nummers gespeeld?
Ik kende twee nummers niet, dus het kan zijn dat ze ofwel uit mijn geheugen zijn verdwenen, ofwel nieuw waren.
Op zich waren ze OKE. Wel geen interactie met publiek, doodse momenten tussen de songs,... De sfeer dar er dus niet echt in zoals je mag verwachten bij een afsluiter. Maar ze waren voor de rest wel wat je er van kan verwachten imo.

Kan er inkomen, het blijft een van mijn favoriete bands, maar ze zijn niet zo consistent live. Hebben er vaak weinig goesting in. Beetje tegen wil en dank zo'n sterren geworden.

Idd...
Ik mag trouwens niet vergeten om de loftrompet op te steken voor Eefje De Visser. Haar optreden was absoluut fantastisch, het bezat alles: creatieve visuele elementen, mooie choreografie, muziek zat goed en het was gewoon een homogeen geheel. Alles vloeide mooi in elkaar over, ook de dans. De Marquee was absoluut het beste podium voor dat podium. Een pak beter dan de optredens op Pinkpop bv, naar wat ik begrepen heb. Was het beste concert van de dag voor mij.

Idd. Als ik reactie krijg van kid weet ik of ik nog 1 over heb of niet. Indien het ticket weg is wil ook voor jou ticketswap in de gaten houden
Ik was eventjes semi van de aardbol verdwenen, maar geen probleem dat deze naar Jorre gaat. Ik zal er nog wel geraken. :cool:

PKP 2022.

Eerste keer Pukkelpop. Naar mijn mening één van de beste festivals dat ik al gedaan heb. Organisatie top. Leuke app. Overzichtelijk.

Cypress Hill, niet mis, maar niet per sé mijn ding. Slipknot was er weer boenk op. Minder interesse dan op een metal festival, maar dat vond ik net plezant. Meer plaats vooraan. Gratis poncho's gekregen aan de bar. 40 minuten voor het optreden heeft het geregend. Maar de sfeer zat goed.

Zaterdag George Ezra meegepikt, voor m'n vrouw. Goed optreden, al gooi ik liever een pint naar zijn kop. Al bij al van genoten en had z'n volk mee.

The Opposites was ook top. Zware moshpit bij Thunder. De max.

Sean Paul, wtf was dat zeg. Zingt geen 2 lijnen aan een stuk mee. Z'n stem hoor je op de band spelen en hij roept er continu door. Geforceerd emo moment wanneer hij aankondigde dat hij een kersverse dochter had. Hij was voor het eerste echt 'in love with a woman'. 30 seconden er na stond hij één van de danseressen van langs achter te beuken. Rare man.

Marc Rebillet was de max! Vreemde kerel, maar 't volk was mee.

Tame Impala ook meegepikt, vrouwlief had dat graag gezien. Waarschijnlijk heel leuk als je dat graag hoort. Ook sterk dat die mannen 4 uren aan één stuk gespeeld hebben.

Alé, zo voelde het toch.

Zondag het laatste van Joost gezien. Net toen ik dacht dat het niet erger kon dan Sean Paul. Ik zag Joost, Youtuber Acid en nog een paar andere staan schreeuwen en roepen op een hardcore plaat. Trok op geen kloten.

Nova Twins. Meh. Geluid was heel slecht.

Bring Me The Horizon was geweldig! Maar ergens was ik teleurgesteld ook. Mijn favoriete plaat van hen is 1x1 ft. Nova Twins. Toen ik zag dat Nova Twins ook de zondag moest optreden en BMTH 2 uren later, was ik ervan overtuigd dat ze samen dat ene nummer gingen brengen. Niet dus. Maar goed, hun optreden was top.

Oscar en zijne wolf heb ik geskipped. Heb die al eens bezig gezien en ik stoorde mij toen aan het feit dat hij in België het volk altijd toesprak in het Engels. Ook zijn 'oh stop it, you' gedrag tijdens ieder applaus vond ik maar dwaas. Muziek is ook mijn tand niet.

Arctic Monkeys ook links laten liggen. Niet mijn genre. Hoorde achteraf in onze B&B dat de zanger heel apatisch was en heel blazé overkwam.

Bier was ook iedere keer lekker fris.
Foodwood (of hoe heette het ook weer) was ook top. Lamsburger gegeten waarbij het lamsvlees 8 uren traag gegaard geweest is. Lekker! Kostte maar 16,5 euro voor een burger. :unsure:

Dat het dik in orde was!

Sigur Ros in 't Rivierenhof
Frightened Rabbit in Botanique
Mobb Deep in Botanique
Thom Yorke in AB
Eerste keer Ry x op Best Kept

Biebob 02 Oct 2022

-Watain
-Abbath
-Tribulation
-Bolzer
--------------------------