Live muziek & optredens

Weet er iemand waar ik tickets kan kopen voor Depeche Mode? Volgens de site is de presale nu bezig, ik ben ingelogd maar zie niets staan 😪

Gisteren naar Hypocrisy geweest.
Toegekomen halfweg The Agonist, was niet slecht maar tis toch niet 100% mijn ding.
Septicflesh was beter dan ik ze me herinnerde. Best bombastisch maar de keys stoorden mij minder dan vroeger. Geen idee of mijn smaak geëvolueerd is of zij gewoon beter zijn geworden.
Hypocrisy zelf was, zoals altijd, geweldig. Wat een raket! Peter was goed bij stem en de hele band speelde weer enorm strak. Goed geluid ook in de Zappa. Qua setlist heb ik het al beter geweten maar bon, bij een tour van een nieuwe plaat weet je op voorhand dat je vaak nieuwe dingen gaat horen.

Weet er iemand waar ik tickets kan kopen voor Depeche Mode? Volgens de site is de presale nu bezig, ik ben ingelogd maar zie niets staan 😪

Is een presale via Live Nation maar zover ik kan zien hebt ge geen speciale code ofzo nodig...

Thumbs up wel voor Ticketmaster waar ge blijkbaar eindelijk gewoon op het zaalplan plaatsen kunt selecteren die ge wilt, iets wat bij Teleticketservice toch wel ontbreekt. Als ik zelf naar concert ga dan pak ik doorgaans wel staanplaatsen, maar bij meer "familiegerichte" shows in het Sportpaleis of grotere theaters is het altijd maar wat refreshen tot ge plaatsen krijgt toegewezen in een vak dat u aanstaat.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hij heeft geen been meer om op te staan. Suckt wel zwaar, want die lagen samen met Run the jewels al effectief vast voor Rock Werchter.

Nja, het voordeel aan een dochter die muziek maakt zijn pre sale linkjes voor concerten en af en toe eens wat te horen krijgen van gasten die ze kent binnen Livenation en organisaties.

Het is niet veel, maar we nemen wat we krijgen. Er is momenteel voor Werchter maar één headliner die een zekerheid lijkt op dit punt, en dat is Muse.
Misschien Billie Eilish? De zaterdag was dit jaar de 'alles wat momenteel populair en pop is'dag en daar past zij wel als headliner (is ook wel top). Die andere 2 dagen geen idee.

Als alles goed gaat zit ik tegen maart een stage te doen in het buitenland dus dan had RATM er toch niet ingezeten. Voor mezelf vind ik het dus niet zo erg voor al de andere fans en de band (want die moeten toch ook aant vloeken zijn nu) is dit wel echt jammer

Billie Eilish of Taylor Swift zouden echt hele sterke headliners zijn. Angéle / Dua Lipa in een co headline constructie durf ik ook niet uit te sluiten.

Verder denk ik dat we qua headliners weer naar de usual suspects moeten zien. Arcade Fire, Volbeat, Placebo, De monkeys, Florence, Stromae, Editors

Het mag wat spannender. Een Kendrick bvb.

Billie Eilish of Taylor Swift zouden echt hele sterke headliners zijn. Angéle / Dua Lipa in een co headline constructie durf ik ook niet uit te sluiten.

Verder denk ik dat we qua headliners weer naar de usual suspects moeten zien. Arcade Fire, Volbeat, Placebo, De monkeys, Florence, Stromae, Editors

Het mag wat spannender. Een Kendrick bvb.
Kendrick jazeker de Monkeys ja, Stromae zal wel terug Boutique gaan doen. Arcade fire no way na de verhalen over Butler Editors is denk ik over hun hoogtepunt

Meeh, veel te lang zitten talmen om tickets te kopen voor Electric callboy in de lotta arena, en nu ik er wou kopen zijn de kaarten voor het middenplein uitverkocht, eigen schuld natuurlijk :sarcastic:
Nog maar één keer in de lotto arena geweest, maar dat was voor een sportwedstrijd ... kan je (gemakkelijk) op het middenplein komen ook al heb je zitplaatsen? Zal wel niet lukken zeker? :S

Meeh, veel te lang zitten talmen om tickets te kopen voor Electric callboy in de lotta arena, en nu ik er wou kopen zijn de kaarten voor het middenplein uitverkocht, eigen schuld natuurlijk :sarcastic:
Nog maar één keer in de lotto arena geweest, maar dat was voor een sportwedstrijd ... kan je (gemakkelijk) op het middenplein komen ook al heb je zitplaatsen? Zal wel niet lukken zeker? :S
Springen en dan hopen dat ze u vangen daar beneden

Iemand die hier naartoe gaat? Departure Songs integraal wil ik wel eens live beleven. Wel wat vreemd dat ze op de timetable precies voorprogramma en hoofdact hebben omgewisseld?

Terug
Bovenaan