Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet er iemand waar ik tickets kan kopen voor Depeche Mode? Volgens de site is de presale nu bezig, ik ben ingelogd maar zie niets staan![]()
Die link is voor vrijdag, er zou een presale zijn vandaag …
Iron maiden in juli naart sportpaleis met de 'future past tour'
Als de ticketverkoop tegenvalt kunnen ze ze nog altijd verschuiven.Kwestie van Graspop weer te naaien en metalheads wat extra geld uit hun zakken te schudden.
Bron?Hij heeft geen been meer om op te staan. Suckt wel zwaar, want die lagen samen met Run the jewels al effectief vast voor Rock Werchter.
Nja, het voordeel aan een dochter die muziek maakt zijn pre sale linkjes voor concerten en af en toe eens wat te horen krijgen van gasten die ze kent binnen Livenation en organisaties.Bron?
Misschien Billie Eilish? De zaterdag was dit jaar de 'alles wat momenteel populair en pop is'dag en daar past zij wel als headliner (is ook wel top). Die andere 2 dagen geen idee.Nja, het voordeel aan een dochter die muziek maakt zijn pre sale linkjes voor concerten en af en toe eens wat te horen krijgen van gasten die ze kent binnen Livenation en organisaties.
Het is niet veel, maar we nemen wat we krijgen. Er is momenteel voor Werchter maar één headliner die een zekerheid lijkt op dit punt, en dat is Muse.
Kendrick jazeker de Monkeys ja, Stromae zal wel terug Boutique gaan doen. Arcade fire no way na de verhalen over Butler Editors is denk ik over hun hoogtepuntBillie Eilish of Taylor Swift zouden echt hele sterke headliners zijn. Angéle / Dua Lipa in een co headline constructie durf ik ook niet uit te sluiten.
Verder denk ik dat we qua headliners weer naar de usual suspects moeten zien. Arcade Fire, Volbeat, Placebo, De monkeys, Florence, Stromae, Editors
Het mag wat spannender. Een Kendrick bvb.
this makes me sad all dayHij heeft geen been meer om op te staan. Suckt wel zwaar, want die lagen samen met Run the jewels al effectief vast voor Rock Werchter.
In de aankondiging van de annulatie van hun US tour stond dat 8% van zijn achillespees nog intact is. Het verbaasd mij dat hun tour van afgelopen zomer nog is afgemaakt (weliswaar zittend)this makes me sad all day

Springen en dan hopen dat ze u vangen daar benedenMeeh, veel te lang zitten talmen om tickets te kopen voor Electric callboy in de lotta arena, en nu ik er wou kopen zijn de kaarten voor het middenplein uitverkocht, eigen schuld natuurlijk
Nog maar één keer in de lotto arena geweest, maar dat was voor een sportwedstrijd ... kan je (gemakkelijk) op het middenplein komen ook al heb je zitplaatsen? Zal wel niet lukken zeker?![]()