Live muziek & optredens

Meeh, veel te lang zitten talmen om tickets te kopen voor Electric callboy in de lotta arena, en nu ik er wou kopen zijn de kaarten voor het middenplein uitverkocht, eigen schuld natuurlijk :sarcastic:
Nog maar één keer in de lotto arena geweest, maar dat was voor een sportwedstrijd ... kan je (gemakkelijk) op het middenplein komen ook al heb je zitplaatsen? Zal wel niet lukken zeker? :S

Aan de ingang van het middenplein is er in principe controle maar daar kijken ze gewoon vlug of ge de juiste kaarten hebt, daar wordt niet opnieuw gescand. Als ge dus gewoon een screenshot ofzo kunt fixen van een kaart van het middenplein dan lukt dat wel.

Tickets voor Iron Maiden in het Sportpaleis zijn binnen. Vrijdag nog proberen voor Arctic Monkeys in Amsterdam.

Tickets voor Electric Callboy in de Lotto Arena in Antwerpen, maart 2023.

Is dat eigenlijk de moeite daar?

Wordt er gemosht en gecrowdsurft binnen? Alle optredens 'binnen' waren tot nu, buiten Metallica, geen metal.
Hoe dan ook, ik kijk ernaar uit!
Om hier eens op terug te keren. Gisteren ergens op sociale media gelezen van een zaal/arena ergens in Nederland. Verschillende hebben daar gecrowdsurft om er dan vooraan uit te vliegen. Gedaan optreden.

Ik wil dat dus absoluut vermijden.

Stromae eerste headliner van rock werchter

Je kan opperen dat hij al op Boutique gestaan heeft en een aantal keer Paleis 12 gedaan gaat hebben, maar blijft een ijzersterke naam. De dochter had op Boutique tranen in haar ogen bij de doorleefde manier waarop hij l'enfer bracht...( dat was van Nick Cave geleden)

Het is ook fijn dat Stromae een 90 minuten set speelt en dat de deur zo open staat voor een heel sterke co-head.

Angele - Dua Lipa - Stromae zou behoorlijk episch zijn voor die donderdag, maar ik zou Kendrick ook niet durven uitsluiten. Tickets gaan in verkoop de dag na het concert van Kung Fu Kenny in het Sportpaleis

Je kan opperen dat hij al op Boutique gestaan heeft en een aantal keer Paleis 12 gedaan gaat hebben, maar blijft een ijzersterke naam. De dochter had op Boutique tranen in haar ogen bij de doorleefde manier waarop hij l'enfer bracht...( dat was van Nick Cave geleden)

Het is ook fijn dat Stromae een 90 minuten set speelt en dat de deur zo open staat voor een heel sterke co-head.

Angele - Dua Lipa - Stromae zou behoorlijk episch zijn voor die donderdag, maar ik zou Kendrick ook niet durven uitsluiten. Tickets gaan in verkoop de dag na het concert van Kung Fu Kenny in het Sportpaleis
Ik heb vooral de hits van voor de pauze gehoord en die zijn wel straf ja. Het werk van na zijn pauze kan mij dan weer niet boeien ook het hele TF1 ding met l'enfer vond ik eigenlijk net iets te gemaakt. Maar dat het live een feest is wil ik zeker geloven

Hier gaan we in september naar Blink-182!
Vooral voor The Story So Far maar Blink-182 eens zien is toch ook wel mooi meegenomen.
Vooral het feit dat ik als kleine 12 jarige, in mijn skateperiode, non stop naar hun bekendste liedjes zat te luisteren. Heerlijke tijden!

Te lang gewacht om te bestellen en nu zijn er enkel nog tickets te krijgen boven de €85 en dat vind ik wat veel voor jeugdsentiment.

Gisteren voor de zoveelste keer Saxon gezien en uiteraard stelden ze niet teleur. Nog nooit slecht geweten live eigenlijk. Je weet wat er komt qua interactie (het gezang met het publiek, laten kiezen tussen 2 nummers om ze gewoon beiden te spelen,...) en je kan de helft vd setlist voorspellen maar fuck it, het blijft een geniale live band.

Meeh, veel te lang zitten talmen om tickets te kopen voor Electric callboy in de lotta arena, en nu ik er wou kopen zijn de kaarten voor het middenplein uitverkocht, eigen schuld natuurlijk :sarcastic:
Nog maar één keer in de lotto arena geweest, maar dat was voor een sportwedstrijd ... kan je (gemakkelijk) op het middenplein komen ook al heb je zitplaatsen? Zal wel niet lukken zeker? :S
Tegen beter weten in zowat elke dag op de ticketing pagina gekeken als er niet plots terug tickets vrijgekomen waren voor het middenplan echter zonder succes ... tot vandaag :scream:
Zot content dat het toch nog gelukt is :clap:

En int vervolg wat minder talmen hé BleKKie, tsss

had toch liever een zaalshow gezien, meh.

ik had tickets voor Blink, was aan het afrekenen en ze werden uit het winkelmandje gezwierd :frown:
Arctic Monkeys komen volgend jaar ook naar Amsterdam voor een zaalshow. Wij hebben tickets voor Obberhausen.

Als ik mij preregister op rock werchter kan ik mijn naam en emailadres invullen maar na op de knop 'pre register now' te klikken springt hij zonder confirmatie terug naar de homepage. Ook op emailadres geen confirmatie ...

Kan iemand even nakijken of dit bij hun hetzelfde is of confirmeren dat dit normaal is ?

Terug
Bovenaan