Ik heb niet genoeg activiteiten op de planning om nood aan een (gedeelde) agenda te hebben. 
En zijn activiteiten onthou ik wel gewoon.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kzou dringend eens een gedeelde agenda moeten beginnen. Hier heb ik een agenda en hij niet :v, ik ben zijn agenda. En dan vertrek ik soms en zie ik aan zijn gezicht dat hij niet meer weet voor wat maar het wel zou moeten wetenOprecht benieuwd hoe alles duidelijk/onder controle blijft zonder een gedeelde agendaweten wanneer ze bv op weekend is met vriendinnen, gaat sporten, iets gaat drinken met vrienden, savonds moet gaan eten voor werk, etc. No way dat ik het allemaal zomaar zou onthouden.
Locatie delen is imo wel wat "vreemd", dat doen wij niet.
(en dan doet hij een beredeneerd gokken achteraf "hoe was het met... x?" :'D )Hier was dat vroeger ook zo. Alee, mijn vriendin hield eigenlijk zowat onze agenda bij qua sociale gelegenheden enzo, en dan vroeg ik altijd "is er iets gepland komend weekend?", of kwam ik half uit de lucht vallen als ze zei "Je weet toch dat het morgenavond X is hé".Ik heb niet genoeg activiteiten op de planning om nood aan een (gedeelde) agenda te hebben.

)Dan lijkt me eerder uw partner het probleemAls je kinderen hebt begrijp ik het nog dat je die wenst te tracken. Maar je partner?
Locatie delen / tracken : Absoluut een dikke vette neen. Voor mij is dat een vorm van wantrouwen.
Dus als ik een uurke later ga zijn bericht krijgen van: Waarom zit je in de McDonalds? Met welke griet zit je daar? Heu ik zit daar dan helemaal alleen te wachten op de trein hé en ik ben daar dan ne cola aan het drinken ..
Mijn agenda delen: Daar heb ik geen problemen mee.

Biljart heeft het toch min of meer voor gehad (zie pagina 2). Ik zou daar absoluut niet mee om kunnen gaan met zo ne zever.Dan lijkt me eerder uw partner het probleem![]()
Laat me zeggen dat ik vrij zeker ben dat mijn vrouw mij nooit aan de tand zou voelen over waar en met wie ik ergens zit. En zoals eerder gezegd, wij hebben zo'n app (life360 zoals hierboven al eens vermeld) om te kijken wanneer de vrouw thuis is voor het eten, maar we zitten elkaar daar zeker niet mee te spioneren. Los van dat we elkaar vertrouwen, communiceren wij ook wat we gaan doen.Biljart heeft het toch min of meer voor gehad (zie pagina 2). Ik zou daar absoluut niet mee om kunnen gaan met zo ne zever.
Of ik zou gewoon zeggen: Ja ik zat daar met een 'vrouwelijke' collega iets te eten. Et alors?

Maar dan zit het toch al niet goed in de relatie?Als je kinderen hebt begrijp ik het nog dat je die wenst te tracken. Maar je partner?
Locatie delen / tracken : Absoluut een dikke vette neen. Voor mij is dat een vorm van wantrouwen.
Dus als ik een uurke later ga zijn bericht krijgen van: Waarom zit je in de McDonalds? Met welke griet zit je daar? Heu ik zit daar dan helemaal alleen te wachten op de trein hé en ik ben daar dan ne cola aan het drinken ..

.