Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog nooit van gehoord maar klinkt als iets dat ik misschien wel goed vind.Voor mij is Tzompantli de ontdekking van het jaar tot dusver. Smerige death-doom (met algemeen meer nadruk op death) met zowaar een Aztek sfeersausje![]()
Right up my alley!Voor mij is Tzompantli de ontdekking van het jaar tot dusver. Smerige death-doom (met algemeen meer nadruk op death) met zowaar een Aztek sfeersausje![]()

Ah, ik ben dus niet de enige met een gigantische lijst aan nieuwe releases.Het gaat ondertussen alweer richting december dus ik ben al stillekes bezig met een top xx lijstje te maken van dit jaar. Aangezien er 440 and counting releases zijn die ik dit jaar heb beluisterd kan het wel eens even duren![]()
Begin dit jaar leren kennen en sindsdien plat beluisterd, vooral dan hun album Kodama.Onlangs toevallig op Alcest gebotst, ik kende ze (als niet-doorwinterde metalhead) niet maar f*kking hell hoe goed is een nummer als Sapphire wel niet.
Volgende week Mayhem dan maar?Ondertussen in de VS, na een bezoekje van Knocked Loose vragen kijkers 'a formal apology' van Jimmy Kimmel. Trauma's!
Voor de schoenen van zangeres? Snap ik wel eerlijk gezegd.Ondertussen in de VS, na een bezoekje van Knocked Loose vragen kijkers 'a formal apology' van Jimmy Kimmel. Trauma's!
Die pig squeal!!Ondertussen in de VS, na een bezoekje van Knocked Loose vragen kijkers 'a formal apology' van Jimmy Kimmel. Trauma's!

Speelt al 42 jaar in de band. Dat is langer dan de meeste mensen hier leven. Respect.Nicko Mcbrain stopt bij Iron Maiden. Opvolger wordt binnekort aangekondigd de show vannavond in Sao Paulo wordt zen laatste met Maiden. Blijkbaar is hij een beroerte van vorig jaar nooit helemaal te boven gekomen.
Jammer maar goed als het niet meer gaat is het beter om gewoon een stapje terug te zetten. Blij hem ooit gezien te hebben 6 jaar geleden in de Gelredome.