Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zot jaar inderdaad. Heb nu al een redelijke mooie top 10 metalplaten en dan moeten kleppers als Gojira en Lorna Shore eigenlijk nog aankondigen dat ze met iets nieuw komen (dat wordt toch verwacht)En er kwam nog een nieuw Conan album uit afgelopen vrijdag. Het zijn zéér vruchtbare tijden.
1) Tsunami Sea - SpiritboxGeef eens die top 10 want vind het dit jaar redelijk kalm qua echte topplaten.
Overrated radiovriendelijk materiaal voor stubru luisteraars?1 is voor Metalcore wat Romance van Fontaines DC voor postpunk is.
Iets dat een genre overstijgt en een breder publiek kan trekken door zichzelf te overstijgen.Overrated radiovriendelijk materiaal voor stubru luisteraars?
Momenteel buiten The Halo Effect, en die is minder dan hun debuut, vooral goeie hardcore/metalcore hier dus vrees dat ik u niet ga kunnen helpen.Geef eens die top 10 want vind het dit jaar redelijk kalm qua echte topplaten.
+1 voor de hardcore/metalcore lijst. Ik blijf hangen bij mijn albums van 2025, dus je mag uw aanbevelingen zeker delenMomenteel buiten The Halo Effect, en die is minder dan hun debuut, vooral goeie hardcore/metalcore hier dus vrees dat ik u niet ga kunnen helpen.

Ja dit dus, veel dingen die wel goed zijn en waar dat ik wel al veel op repeat naar geluisterd heb maar nog niet echt iets waarvan ik zeg wow dat is sowieso AOTY materiaal.Feit is wel dat meer dan de helft hiervan wel goed maar ook gewoon more of the same zijn. Ik hoop dat er daar misschien maar 2 ofzo uiteindelijk eindigen in mijn top 10 vh hele jaar. Anders zal het jaar idd maar zozo geweest zijn, behalve die paar absolute HC/MC bangers (Stick To Your Guns, Landmvrks, Downpour)
Dan moet je Karg - Marodeur ook maar checken. Zitten alletwee onder AOP records. En vergelijkbaar qua stijl3) Scorched Earth - Harakiri for the Sky
Annihilator, godverdomme...Nu pas achter het bestaan van The Watersound Studios Sessions van Annihilator gekomen, een ronduit fenomenale sessie
Annihilator, godverdomme...
Ik was die band totaal vergeten. Een van mijn favoriete bands toen ik tiener was. Waking The Fury nog van een klasgenoot op een zelf gebrande cd gekregen. Zo vaak afgespeeld dat die cd kapot gegaan is.
Toevallig ontdekt in een boekje van de "Large". Bij de cd's onder "Black, death and Thrash" viel die naam me op een of andere manier op. Ik heb zo indertijd meerdere bands ontdekt.
)Ondanks eenmalig beluisteren heb ik dat nummer sindsdien 24/7 in mijn hoofd. Het zijn altijd dezelfde stukjes die zich blijven herhalen als een haperende langspeelplaat.Door jullie enthousiasme heb ik Alison Hell nog eens opgezet, en ondanks ik het veel fouter vind klinken dan destijds is het muzikaal nog altijd erg goed eigenlijk.
Ik troost mij maar met de gedachte dat het een leuk nummer is.