ElsewhereIk ben normaal niet echt fan van death metal, maar de plaat Absolute Everywhere van Blood Incantation is wel echt geniaal van begin tot eind.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ElsewhereIk ben normaal niet echt fan van death metal, maar de plaat Absolute Everywhere van Blood Incantation is wel echt geniaal van begin tot eind.

Vorige week is de drop voor de vrijdag al iets te vroeg gelekt door Breaking Benjamin.Eerste namen Graspop:
Limp Bizkit
Megadeth
Within Temptation
Allemaal op 18 juni

Idem.. vaste combi klant maar hier maken ze me echt niet warm mee. En inderdaad: de headliners zijn niet de hoofdreden maar ieder jaar staat er toch wel ene zoals een Tool/NIN bijvoorbeeld waar ik dan wel echt naar uitkijk bovenaan de affiche.Vorige week is de drop voor de vrijdag al iets te vroeg gelekt door Breaking Benjamin.
Was op te zien dat we op 19 juni Volbeat, Twisted Sister (en BB krijgen).
Def Leppard heeft zich een heel eind geleden al aangekondigd voor de zondag.
Hiernaast lijkt het erop dat we quasi zeker nog BMTH en Sabaton krijgen als HL'ers. Ghost zou blijkbaar ook nog een festivaltour aankondigen, dus k zie ze wel de HL spot op de donderdag vullen.
Er hangt ook een akelig gerucht in de lucht dat GnR terug richting EU komt, laat ons dus vooral hopen dat GMM ze niet terug boekt (dan misschien toch de donderdag HL'er)
A Perfect Circle is ook op tour, maar het ziet ernaar uit dat Werchter die gaat kapen om terug een combo met Maynard en The Cure te kunnen maken.
Voor mij persoonlijk allemaal niet echt dat, ik hoop op een serieus sterke undercard, anders wordt het eens een jaartje overslaan.

Ik zag het passeren op de FB pagina van DVG en in de agenda gezet. Dus normaal gezien aanwezig in KortrijkWe vieren met Kludde ons 25-jarig bestaan met 2 speciale shows waarop we de originele demo LSED integraal live gaan spelen met originele zanger Ugluk, gevolgd door een set die alle overige albums en EP's overloopt, met o.a. nummers die we de afgelopen 15-20 jaar niet meer live hebben gespeeld
![]()
HEMELBESTORMER / KLUDDE - 25th Anniversary / DUDSEKOP / NYRAK // Cinema, Aalst
Evenement in Aalst, Vlaams Gewest, België van Rock 'n Load Concerts en 5 anderen op zondag, mei 24 2026 met 502 mensen die zijn geïnteresseerd en 90 mensen die gaan. 25 berichten in de discussie.fb.me
![]()
Kludde - 25th anniversary w/ Dudsekop and more @ DVG Club, Kortrijk
Evenement in Kortrijk, Vlaams Gewest, België van DVG Club - Kortrijk en 4 anderen op zaterdag, mei 23 2026 met 582 mensen die zijn geïnteresseerd en 66 mensen die gaan. 12 berichten in de discussie.fb.me

) Alé jong, BMTH, van 't beste. Limp Bizkit ook al.Heren en dames, blijf maar thuis![]()
Meer nieuwe namen voor #GMM26! | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
Lorna zie ik al in februari, rest vind ik echt niet boeiend.Alé jong, BMTH, van 't beste. Limp Bizkit ook al.
Nu nog Lorna Shore en ik ga voor den eerste keer heel 't weekend gaan denk ik.

Je ziet duidelijk een verschil met Alcatraz, ze kiezen op Graspop misschien meer voor verjonging?'t Komt me allemaal zo ... Stubru (?) over. En die metalcore boeit me ook maar zeer weinig, ook al heb ik de indruk dat dat genre behoorlijk populair is. Ik ga opnieuw vrijwilliger zijn en hoop dat er nog wat extra interessante namen beschikbaar komen, want tegen het einde van de maand moet ik beslissen of ik ga voor een donderdagticket als ik donderdag ga helpen of een ander dagticket als ik op woensdag ga helpen. Voordeel van die donderdag is wel dat ik dan ook backstage kan ( = shortcuts, kalme toiletten, gratis frisdrank en gratis boterhammen).
Dave zijn zang trekt wel al jaren op geen kloten meer... Maar misschien beter ondermaatse Megadeth dan helemaal geen Megadeth.Lorna zie ik al in februari, rest vind ik echt niet boeiend.
Megadeth wil ik wel eens gezien hebben om te kunnen zeggen dat ik de big four van de thrash in zijn volledigheid heb gezien. Verder weinig boeiend