Metaaldraad

ik snap oprecht niet hoe dat mensen naar Igorrr kunnen luisteren en kunnen denken "hmm dit is muziek" :unsure:

Absoluut mijn ding niet.

Mij net de superearly birds tickets voor Alcatraz 2023 aangeschaft! Geen idee of de bonnetjes ook early zijn maar zijn nu 1 euro duurder in voorverkoop in vergelijking met dit jaar.

Mij net de superearly birds tickets voor Alcatraz 2023 aangeschaft! Geen idee of de bonnetjes ook early zijn maar zijn nu 1 euro duurder in voorverkoop in vergelijking met dit jaar.
15th anniversary edition, ik kijk er alweer naar uit!

Vrijdag Slipknot. Laatste optreden van hun European tour. Can't wait! Hun optreden op Graspop in 2019 was er boenk op.
Zondag BMTH, al twijfel ik of die live goed zijn. We zullen zien!

15th anniversary edition, ik kijk er alweer naar uit!

Vrijdag Slipknot. Laatste optreden van hun European tour. Can't wait! Hun optreden op Graspop in 2019 was er boenk op.
Zondag BMTH, al twijfel ik of die live goed zijn. We zullen zien!
Have Fun! Slipknot heeft me nog nooit teleurgesteld.

BMTH doet me weinig.

Have Fun! Slipknot heeft me nog nooit teleurgesteld.

BMTH doet me weinig.
Thx!

Hoh, BMTH heeft in 2020 een album (Post Human: Survival Horror) uitgebracht en ik vind het de max. Heb dat in corona kapot geluisterd. Daarom dat ik ze wil zien. Blijkbaar veranderen die wat van genre ieder album waardoor ik de rest van hun muziek eigenlijk niet zo graag hoor. Maar deze tour spelen ze bijna alles van Survival Horror. De beste plaat daarop is featuring Nova Twins. En zij komen ook naar Pukkelpop. Dus gegarandeerd komen die het podium op om die plaat samen te spelen.

LET'S GOOOOOO. :woohoo:

Edit: 't zal ditmaal zonder crowdsurfen zijn. Pukkelpop doe ik gans het weekend samen met mijn vrouw. Ik ben haar al heel de week lichtjes aan het voorbereiden op Slipknot. Ik vrees dat ik de show vanop afstand aan de bar zal volgen. 't Is eens iets anders dan een moshpit.

Thx!

Hoh, BMTH heeft in 2020 een album (Post Human: Survival Horror) uitgebracht en ik vind het de max. Heb dat in corona kapot geluisterd. Daarom dat ik ze wil zien. Blijkbaar veranderen die wat van genre ieder album waardoor ik de rest van hun muziek eigenlijk niet zo graag hoor. Maar deze tour spelen ze bijna alles van Survival Horror. De beste plaat daarop is featuring Nova Twins. En zij komen ook naar Pukkelpop. Dus gegarandeerd komen die het podium op om die plaat samen te spelen.

LET'S GOOOOOO. :woohoo:
Volgend jaar op Alcatraz toch eens een vast moment afspreken (op voorhand). Diegene die kunnen/willen komen dan maar af :) Want eens je elkaar gezien hebt kom je elkaar daar wel vaker tegen. Zijn er maar enkele die ik niet ben tegen gekomen.

Volgend jaar op Alcatraz toch eens een vast moment afspreken (op voorhand). Diegene die kunnen/willen komen dan maar af :) Want eens je elkaar gezien hebt kom je elkaar daar wel vaker tegen. Zijn er maar enkele die ik niet ben tegen gekomen.
Lijkt me een leuk idee.

Ik ben van Kortrijk, dat maakt het altijd extra plezant van om de stap bekend volk tegen te komen en eens een praatje te slaan.

Goed idee! Kans is groot dat wij elkaar 15 keer zijn gepasseerd per dag maar ik heb geen flauw idee hoe jij eruit ziet...

Ook enorm genoten van Alcatraz (onlangs de hitte). De gekende bands stelden niet teleur (Behemoth, Exodus, Death Angel, Accept, ...) en enkele leuke nieuwe zaken ontdekt met 1914 en Igorrr op kop.

Ik heb jullie waarschijnlijk ook veel gepasseerd, maarja :) Als je een grote met een backpatch van Sodom/doodskop gezien had, it was I.

Ook enorm genoten van Alcatraz (onlangs de hitte). De gekende bands stelden niet teleur (Behemoth, Exodus, Death Angel, Accept, ...) en enkele leuke nieuwe zaken ontdekt met 1914 en Igorrr op kop.

Ik heb jullie waarschijnlijk ook veel gepasseerd, maarja :) Als je een grote met een backpatch van Sodom/doodskop gezien had, it was I.
Gezien misschien wel maar niet specifiek opgelet laat staan onthouden :fingerguns:

Echt kapotgelachen :rofl:

Van schlager naar pure deathcore :love:

En al die reaction video’s van niet BE/DE/NL mensen die geen flauw idee hebben wat schlager is. :lol:

Ben al de hele week naar Bloodbath aan het luisteren en in het verlengde daarvan naar andere old-school Swedish Death Metalbands (At The Gates, Entombed, ...). Love it.

Ik ben op zoek naar enigsinds theatrale metal zoals je die wel eens in video game soundtracks aantreft.
Hier 2 voorbeelden uit Doom 2016 van wat ik bedoel:

Gelijkaardige video game soundtracks zijn ook welkom.
Eventueel mag er ook in gezongen zijn maar dan met normale stem, dus geen grunts of geschreeuw.

Ik ben op zoek naar enigsinds theatrale metal zoals je die wel eens in video game soundtracks aantreft.
Hier 2 voorbeelden uit Doom 2016 van wat ik bedoel:

Eventueel mag er ook in gezongen zijn maar dan met normale stem, dus geen grunts of geschreeuw.
Bij theatraal moet ik vooral denken aan epica en consoorten maar muzikaal zit dat niet in die richting. Iets soortgelijk zonder grunts zou ik niet weten, orbit culture is een combo van grunts en cleane vocalen is dat wel aanvaardbaar?

Bij theatraal moet ik vooral denken aan epica en consoorten maar muzikaal zit dat niet in die richting. Iets soortgelijk zonder grunts zou ik niet weten, orbit culture is een combo van grunts en cleane vocalen is dat wel aanvaardbaar?
Het is jammer van de grunts maar qua muziek ligt dit in de lijn van wat ik zoek, thanks !
Qua stem dacht ik bv. aan Type O' Negative en Tiamat:

Btw er moet toch ook instrumentale theatrale metal bestaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan