Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is vooral een live ervaring voor nodig. Diegene in mijn vriendenkring die twijfels hadden waren achteraf volledig overtuigdik snap oprecht niet hoe dat mensen naar Igorrr kunnen luisteren en kunnen denken "hmm dit is muziek"
Absoluut mijn ding niet.
15th anniversary edition, ik kijk er alweer naar uit!Mij net de superearly birds tickets voor Alcatraz 2023 aangeschaft! Geen idee of de bonnetjes ook early zijn maar zijn nu 1 euro duurder in voorverkoop in vergelijking met dit jaar.
Have Fun! Slipknot heeft me nog nooit teleurgesteld.15th anniversary edition, ik kijk er alweer naar uit!
Vrijdag Slipknot. Laatste optreden van hun European tour. Can't wait! Hun optreden op Graspop in 2019 was er boenk op.
Zondag BMTH, al twijfel ik of die live goed zijn. We zullen zien!
Thx!Have Fun! Slipknot heeft me nog nooit teleurgesteld.
BMTH doet me weinig.
Volgend jaar op Alcatraz toch eens een vast moment afspreken (op voorhand). Diegene die kunnen/willen komen dan maar afThx!
Hoh, BMTH heeft in 2020 een album (Post Human: Survival Horror) uitgebracht en ik vind het de max. Heb dat in corona kapot geluisterd. Daarom dat ik ze wil zien. Blijkbaar veranderen die wat van genre ieder album waardoor ik de rest van hun muziek eigenlijk niet zo graag hoor. Maar deze tour spelen ze bijna alles van Survival Horror. De beste plaat daarop is featuring Nova Twins. En zij komen ook naar Pukkelpop. Dus gegarandeerd komen die het podium op om die plaat samen te spelen.
LET'S GOOOOOO.![]()
Want eens je elkaar gezien hebt kom je elkaar daar wel vaker tegen. Zijn er maar enkele die ik niet ben tegen gekomen.Lijkt me een leuk idee.Volgend jaar op Alcatraz toch eens een vast moment afspreken (op voorhand). Diegene die kunnen/willen komen dan maar afWant eens je elkaar gezien hebt kom je elkaar daar wel vaker tegen. Zijn er maar enkele die ik niet ben tegen gekomen.
Ik was van Kortrijk, woon sinds 2014 in Brugge en daarna Oostkamp.Lijkt me een leuk idee.
Ik ben van Kortrijk, dat maakt het altijd extra plezant van om de stap bekend volk tegen te komen en eens een praatje te slaan.
Goed idee! Kans is groot dat wij elkaar 15 keer zijn gepasseerd per dag maar ik heb geen flauw idee hoe jij eruit ziet...Volgend jaar op Alcatraz toch eens een vast moment afspreken (op voorhand). Diegene die kunnen/willen komen dan maar afWant eens je elkaar gezien hebt kom je elkaar daar wel vaker tegen. Zijn er maar enkele die ik niet ben tegen gekomen.
Als je een grote met een backpatch van Sodom/doodskop gezien had, it was I.Gezien misschien wel maar niet specifiek opgelet laat staan onthoudenOok enorm genoten van Alcatraz (onlangs de hitte). De gekende bands stelden niet teleur (Behemoth, Exodus, Death Angel, Accept, ...) en enkele leuke nieuwe zaken ontdekt met 1914 en Igorrr op kop.
Ik heb jullie waarschijnlijk ook veel gepasseerd, maarjaAls je een grote met een backpatch van Sodom/doodskop gezien had, it was I.

Bij theatraal moet ik vooral denken aan epica en consoorten maar muzikaal zit dat niet in die richting. Iets soortgelijk zonder grunts zou ik niet weten, orbit culture is een combo van grunts en cleane vocalen is dat wel aanvaardbaar?Ik ben op zoek naar enigsinds theatrale metal zoals je die wel eens in video game soundtracks aantreft.
Hier 2 voorbeelden uit Doom 2016 van wat ik bedoel:
Eventueel mag er ook in gezongen zijn maar dan met normale stem, dus geen grunts of geschreeuw.
Het is jammer van de grunts maar qua muziek ligt dit in de lijn van wat ik zoek, thanks !Bij theatraal moet ik vooral denken aan epica en consoorten maar muzikaal zit dat niet in die richting. Iets soortgelijk zonder grunts zou ik niet weten, orbit culture is een combo van grunts en cleane vocalen is dat wel aanvaardbaar?