Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potverdikke ik was helemaal vergeten dat deze van Roy Ayers was, heb de vinyl hier liggen.
Beste Blaxploitation soundtrack na Superfly van Curtis Mayfield. Daar kan niemand aan tippen.

Ga het bij de gewone remastered houden. Zo een box van Master of Puppets had ik nog wel overwogen.With 301 total tracks (245 unreleased)
![]()
Load (Remastered) - Deluxe Box Set | Metallica.com
The Load Deluxe Box Set is now available, remastered for the most advanced sound quality possible.www.metallica.com
Wij gingen volgende week gaan kijken in 't Sportpaleis. Inderdaad heel triestig nieuws. 't Valt op dat ze vandaag veel gespeeld worden op de radio.Los van de muziek, maar dit is wel echt schrijnend. Echt triestig met een kind op komst.
Ongeneeslijke longkanker vastgesteld bij Freek van zangduo Suzan & Freek: “Zo lang mogelijk genieten van de tijd die ons samen gegund is”
![]()
Ongeneeslijke longkanker vastgesteld bij Freek van zangduo Suzan & Freek: “Zo lang mogelijk genieten van de tijd die ons samen gegund is”
Suzan Stortelder (32) en Freek Rikkerink (32), beter bekend als Suzan & Freek, hebben dinsdag een hartverscheurende boodschap gedeeld op sociale media. Er is namelijk uitgezaaide longkanker vastgesteld bij Freek. “Door deze uitzaaiingen is er geen kans meer op genezing.” Het koppel laat verder...www.hln.be
Dat verwoord je verkeerd denk ik. Er wordt gezegd dat het vaak niks te maken heeft met roken, niet dat het vooral voorkomt bij mensen die niet roken.Blijkbaar komt dit vooral voor bij mensen die niet roken.

Wat een impact zeg. Heb de run van Stand tot Small Talk in mijn platenkast staan, en die is, laten we zeggen, goed doorleefd.![]()
Sixties-legende en funkpionier Sly Stone (82), bekend van Sly & The Family Stone, overleden | VRT NWS Nieuws
Sylvester ‘Sly’ Stewart (82), de frontman en bezieler van de Amerikaanse soul- en funkformatie Sly & The Family Stone, is overleden. Dat heeft zijn familie laten weten aan Amerikaanse media. Stewart sukkelde al langer met zijn gezondheid, het gevolg van een jarenlange drugsverslaving die hem...www.vrt.be
Ik wist eigenlijk niet dat Sly nog leefde maar goed legendarische band![]()
Toen ik kind was noemden mijn zus en ik alles op vinyl "black music", dat moeten mijn ouders erg grappig gevonden hebbenzwarte muziek