Naar welke muziek luister je nu?

Trouble - Demos & Rarities (1980-95)

Blij dat ik dit album ontdekt heb! De rarities laten een toch wel een andere Trouble horen die ik nog niet kende (en die tracks dus ook niet), zelfs heel erg richting Early Metallica in het tweede nummer. Geen Minder ballenknijper hier, en ik zou bij sommige tracks nog bijna twijfelen of het Wagner is, maar jawel, hij is het wel degelijk. Ook hier is weer de vette schijf The Tempter te horen, in demo-versie, en nog eens 1000x meer badass! :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
The Beatles - Help! (album)
The Beatles - Revolver (album)
Creedence Clearwater Revival - Green River (album)
The Paul Butterfield Blues Band - East-West (album)
Cream - Wheels Of Fire (album)
Blind Faith - Blind Faith (album)

Hmmm De vriend van mijn jongste meid voor de eerste keer in mijn kot , ziet er nogal ne seut uit .
:offtopic:

@PBR Streetgang @Kid_C, ik zit in mijn maandelijkse "ik moet nu veel Exuma horen" periode, en opeens zwiert Spotify de soundtrack van "Nope" ertussen.

Wat blijkt, die snoodaard van een Peele (of zijn composer) heeft zowaar Exuma in zijn film geknald :love:.

Gedacht 1: Mr Peele heeft zonet mijn onvoorwaardelijke liefde gewonnen.

Gedacht 2: Fuck me dit is waarschijnlijk een lichte spoiler over de content van de film, het nummer is The Obeah Man, dus de clue zal daar wel mee te maken hebben :shutup:

@PBR Streetgang @Kid_C, ik zit in mijn maandelijkse "ik moet nu veel Exuma horen" periode, en opeens zwiert Spotify de soundtrack van "Nope" ertussen.

Wat blijkt, die snoodaard van een Peele (of zijn composer) heeft zowaar Exuma in zijn film geknald :love:.

Gedacht 2: Fuck me dit is waarschijnlijk een lichte spoiler over de content van de film, het nummer is The Obeah Man, dus de clue zal daar wel mee te maken hebben :shutup:
Ik lees je spoiler niet. Eerst de film zien!

Ik heb geen idee waar Nope over zal gaan, de eerste teaser verklapte niets en wil het daarbij houden. Maar het verbaast me weinig dat een horrorliefhebber op zoek naar muziek terechtkomt bij een artiest die liedjes zingt over o.a. zombies en demonen 👹 🧟‍♂️ 🤷🏽‍♂️

Bedoel je deze Exuma?

Sing of the wings, of a three toed frog
Eat weeds from the deepest part of the sea
Bring the trumpets from heaven
And the fire from hell
Then nobody can break the spell

:love:

Terug
Bovenaan