Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.
Ik lees je spoiler niet. Eerst de film zien!@PBR Streetgang @Kid_C, ik zit in mijn maandelijkse "ik moet nu veel Exuma horen" periode, en opeens zwiert Spotify de soundtrack van "Nope" ertussen.
Wat blijkt, die snoodaard van een Peele (of zijn composer) heeft zowaar Exuma in zijn film geknald.
Gedacht 1: Mr Peele heeft zonet mijn onvoorwaardelijke liefde gewonnen.
Gedacht 2: Fuck me dit is waarschijnlijk een lichte spoiler over de content van de film, het nummer is The Obeah Man, dus de clue zal daar wel mee te maken hebben![]()
Ik heb geen idee waar Nope over zal gaan, de eerste teaser verklapte niets en wil het daarbij houden. Maar het verbaast me weinig dat een horrorliefhebber op zoek naar muziek terechtkomt bij een artiest die liedjes zingt over o.a. zombies en demonen@PBR Streetgang @Kid_C, ik zit in mijn maandelijkse "ik moet nu veel Exuma horen" periode, en opeens zwiert Spotify de soundtrack van "Nope" ertussen.
Wat blijkt, die snoodaard van een Peele (of zijn composer) heeft zowaar Exuma in zijn film geknald.
Gedacht 2: Fuck me dit is waarschijnlijk een lichte spoiler over de content van de film, het nummer is The Obeah Man, dus de clue zal daar wel mee te maken hebben![]()

Bedoel je deze Exuma?@PBR Streetgang @Kid_C, ik zit in mijn maandelijkse "ik moet nu veel Exuma horen" periode, en opeens zwiert Spotify de soundtrack van "Nope" ertussen.

YezBedoel je deze Exuma?
![]()

Cool! Ik dacht dat dit weer zo'n obscure plaat was, maar blijkbaar toch niet?