Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), maar als ik veel sax hoor dan denk ik gewoon jazz. 
Ik hoor Morphine ook heel graag. Cure For Pain is hun enige album dat ik over de hele lijn geweldig vind maar de rest is ook nog vrij goed.Morphine - Like Swimming (album)
Morphine - The Night (album)
Een leuke herontdekking van deze band, die in theorie alternative zou zijn en niet jazz (sorry mensen uit het jazztopic), maar als ik veel sax hoor dan denk ik gewoon jazz.
Het is een band die erg donker klinkt, maar tegelijk toch heel warm.
Ik vind niet alle nummers even geweldig, maar kan er toch zeker een paar uitpikken.
Ook bijzonder dat het een band uit de 90s is, maar imo totaal niet zo klinkt.
Ik ben op dit moment zelf het meest te vinden voor The Night (album), maar Cure For Pain zelf vind ik dus wel erg goed. Zou nog eens moeten luisteren.Ik hoor Morphine ook heel graag. Cure For Pain is hun enige album dat ik over de hele lijn geweldig vind maar de rest is ook nog vrij goed.
Inderdaad, was dit vergeten eerder. Had het toevallig gelezen en nadien nog ge-edit in jazz. Ook al is het misschien de ultieme artiestendood; ik vind het nog altijd erg triestig.Soort van luguber weetje: Mark Sandman, de zanger en bassist is de ultieme artiestendood gestorven, namelijk een hartaanval op het podium tijdens een optreden.
Hij zal sowieso niet oud geworden zijn...On-stage spontaneous combustion nog steeds de ultieme artiestendood!Soort van luguber weetje: Mark Sandman, de zanger en bassist is de ultieme artiestendood gestorven, namelijk een hartaanval op het podium tijdens een optreden.

):