Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar is al iets voor in de plaats gekomen hoor: spotifyreclame voor de allergrootste popartiesten ( ik mag zoveel death metal luisteren als ik wil de reclame voor bieber, ariana grande en consoorten blijft door mijn strot geduwd worden). Radio geeft een groter aantal artiesten hun airtime. Radio vergoed artiesten ook denk ik iets beter als streamingplatforms ( 0,001 cent per stream is niks). Dat er teveel aandacht naar de EDM commerce geef ik u wel 100% gelijk inEerlijk gezegd boeit er me echt geen enkele radio, en ik hoop dat ze snel allemaal failliet gaan, wat een zegen zou zijn voor de muziekindustrie. Ik geef hen de schuld voor wat we door onze strot doorgeschoteld krijgen tegenwoordig (en de hele hardstyle EDM commerce is de 2e reden). En hoofdzakelijk dus MNM, Radio 2 en Q-Music maar dus ook Radio 1 (of toch alles wat met muziek heeft te maken heeft) en ja ook StuBru.
De nostalgiezenders vergeef ik nog omdat ze hun eigen doelgroep hebben en die duidelijk afbakenen.
Inderdaad, to each his own. Er is een markt voor en er zijn ook goede radiozenders.Wie krijgt er tegenwoordig nog iets door zijn strot? Tenzij op het werk of in een wachtzaal? Ik heb helemaal geen liefde voor die Nederlandse "EDM sound", maar dat is puur een succes van hun eigen propaganda en er is ook gewoon een publiek voor. De moderne kermismuziek if you will. Nog nooit door mijn strot geduwd.
Fuck off blijf van mijn Klara.Eerlijk gezegd boeit er me echt geen enkele radio, en ik hoop dat ze snel allemaal failliet gaan, wat een zegen zou zijn voor de muziekindustrie.