Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
Staat hier nu ook op en toch ook wel van aan't genieten. Goeie plaat!Eerste volwaardige plaat van Charlotte Adigery & Bolis Popul
Goeie beats in combinatie met relevante teksten
Toppertje
Idem hier, toppertje! Zalige teksten ook.Staat hier nu ook op en toch ook wel van aan't genieten. Goeie plaat!

Ik ben biased, maar ik vind dat hun eerste 4 albums allemaal heel degelijk zijn, ook al is de interesse van Pitchfork en consorten na Bright Lights snel gedaald. Heb ze ook al een paar keer live gezien en dat waren altijd heel mooi opgebouwde sets. Veel sfeer.
Van alles dat de post-punk revival en indie rock scene heeft voortgebracht, is dit wellicht inderdaad mijn favoriete plaat. Deze plaat wat uit het oog verloren, maar ik nu het opnieuw opleg bevestigt het toch wel sterk, met een prachtig openingsnummer die meteen de toon zet.
Ik heb het een tijd niet geluisterd, deels ook omdat binnen het genre er veel me gewoon niet ligt of het compleet doet, en daardoor dit wat uit het oog verloren. Dus ik had wat schrik van dat ik dit misschien wat overschat had toen ik het 2-3 jaar geleden redelijk wat luisterde, maar dat is gelukkig niet het geval. Het is zelfs beter dan het in mijn herinnering ingeprent was. Ik weet niet of er elektronische instrumenten gebruikt worden, maar het voelt soms wel met momenten elektronisch aan, wat ook de reden is waarom het klikte indertijd. Wat ik nu ook erg goed vind zijn de meer rustige nummers die erg diepgelaagd zijn met oog voor melodie, en goed zijn in het neerzetten van een dromerige sfeer. Van Stella wist ik al dat dit het geval, maar bijvoorbeeld een NYC moet daar echt niet voor onderdoen. Nog niet een ander album of veel anders van Interpol geluisterd, dat zal ik eens moeten doen, maar op RYM neemt de gemiddelde rating album na album snel af.
Untitled, NYC, Obstacle 2, Stella, Roland en Leif Erikson zijn voor mij de beste nummers, al is er niet eens een echt minder nummer op te sporen.
Welk album van Pink Floyd heb jij eigenlijk het liefst na The Wall?

Tgoh,Welk album van Pink Floyd heb jij eigenlijk het liefst na The Wall?
- The Final Cut vind ik niet heel slecht maar daar heb ik het gevoel dat Waters hetzelfde trucje blijft herhalen.
- A Momentary Lapse Of Reason vind ik middelmatig. De songs zijn niet super en de 80's productie stoort me bij momenten.
- The Division Bell is dan wel een verbetering op vlak van de songs maar er zit ook wel wat filler tussen. Had gerust een kwartiertje korter mogen zijn.
- The Endless River: een leuk experiment en goed geproduceerd maar ook niet meer.
Als ik toch moet kiezen dan The Division Bell al is het maar voor High Hopes.

)en het beste ervan is dat beide smaken gewoon naast elkaar mogen bestaan en beide gelijk hebbenAmai, voor mij is dat totaal het omgekeerde. Vanaf The Wall zakt die band volledig in elkaar.Smaken verschillen.
![]()