Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg precies een deja-vu.Witchcraft - Witchcraft (album)![]()

8/10 voor mij, duurt lang en er staan een paar mindere nummers op maar meer Beach House is voor mij sowieso een goed iets. Denk dat ik in de toekomst vaker de kortere chapters ga beluisteren in plaats van heel de plaat ineens achter elkaar.
Through Me, Over and Over, Sunset en Masquerade zijn de beste tracks.
7/10
Gisteren Teen Dream, Bloom, Depression Cherry, TYLS en 7 ook eens geluisterd. Ik denk dat ik OTM toch de minste vind of TYLS is misschien nog iets minder, maar het ligt me niet zo als de andere albums.
Ik heb dat gisteren na het beluisteren van album 3 tem 7 ook eens opnieuw gedoen. Singles en album 8 ranken heeft voorlopig nog geen zinTeen Dream
Bloom
7
OTM
Devotion
Depression Cherry
TYLS
s/t
Haha. Een album dat ik inderdaad graag draai, al was het die keer eens een tijdje geleden (denk ik).Ik krijg precies een deja-vu.![]()

De grondwet zegt dat ze naast elkaar mogen bestaan, niet dat ze beide gelijk hebben.en het beste ervan is dat beide smaken gewoon naast elkaar mogen bestaan en beide gelijk hebben![]()