Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben blij dat iemand anders het hier kwam zeggen want heb niet veel tijd om te ranten hieroverToch wel véél bedenkingen bij dat logo...
* precies een japanse vlag voor kleurenblinden
* teveel plaats tussen de bol en de tekst
* bol is te klein
* A is te klein tov de rest van de tekst
* onderste streepje van de A staat toch echt héél laag ?
* dat punt...
* en dat punt is nog te dik ook
* lelijk fonttype
* spacing tussen de letters
* het ergste van al: tis niet hetzelfde blauw als voorheen. Dit is zo'n mottig fel goedkoop blauw.
Denk dat het budget voor een logo op was en kareltje heeft dan zelf even zijn 1337 paint skillz bovengehaald om snel zelf iets ineen te gooien.
Als het logo een voorbode is van wat we gaan mogen verwachten dan gaan er stunten uitgehaald worden waar het denkbeeldige liefdeskind van een brusselse PS'er en Kristof Calvo nog niet kan aan tippen.
Toch wel véél bedenkingen bij dat logo...
* bol is te klein
* dat punt...
* lelijk fonttype
* het ergste van al: tis niet hetzelfde blauw als voorheen. Dit is zo'n mottig fel goedkoop blauw.
een beetje als de analyse na een sportwedstrijd eigenlijk, heerlijk."Dit is meer dan een nieuwe naam: we gaan anders aan politiek doen. We vertrekken zonder angst van een wit blad. Er zijn geen taboes, geen dogma’s", aldus De Gucht.
Same same butNieuwe naam same shit?
Ik vraag me wel af welke richting ze zullen uitgaan met hun standpunten. Vermoedelijk economisch vrij rechts maar op alle andere thema's volop de progressieve kaart trekken?
Kort samengevat: het is lelijk, en de naam "Anders." zegt niets over waar de partij voor staat.Toch wel véél bedenkingen bij dat logo...
* bol is te klein
* dat punt...
* lelijk fonttype
Denk dat het budget voor een logo op was en kareltje heeft dan zelf even zijn 1337 paint skillz bovengehaald om snel zelf iets ineen te gooien.
Als het logo een voorbode is van wat we gaan mogen verwachten dan gaan er stunten uitgehaald worden waar het denkbeeldige liefdeskind van een brusselse PS'er en Kristof Calvo nog niet kan aan tippen.
ik denk dat die laatste groep meestal stemt op een populair/gekend figuur, maar zeker niet op een nietszeggende partijnaam.Ik kan me dus niet inbeelden dat er mensen spontaan gaan denken: "aha een verfrissende nieuwe partij, daar stem ik op, al komen die mensen me wel bekend voor...!"
Anderzijds (sorry), voor het waarschijnlijk significant percentage aan kiezers dat echt de actualiteit en politiek niet volgt werkt dat misschien wel zo?

Ze maken wel al direct een gigantische fout door te een nepo kind aan het front te zetten imo.![]()
Open VLD wordt 'Anders': Frédéric De Gucht kondigt nieuwe naam aan op nieuwjaarsreceptie | VRT NWS Nieuws
Open VLD heeft een nieuwe naam: 'Anders'. Dat heeft voorzitter Frédéric De Gucht bekendgemaakt op de nieuwjaarsreceptie van zijn partij. "We gaan anders aan politiek doen. We vertrekken van een wit blad."www.vrt.be
Voor mij is het ook gewoon dat. Een blanco blad. Inhoudsloos. Een lege doos.