Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Soevereiniteit van Syrië schenden? "
Dat doen ze toch al meer dan 40 jaar met de bezetting/annexatie van de Golanhoogte?
En geen haan die er naar kraait.
Jazeker, de Veiligheidsraad verklaarde deze annexatie nietig, maar VN resoluties vegen ze in Israël hun voeten aan.

Waarmee? Drones? Israël is een militaire Goliath.Israël heeft blijkbaar de Syrische militaire vloot vernietigd.
Lijkt me logisch dan dat bijgevolg Syrië het recht heeft om zichzelf te verdedigen nu![]()
Dat het vanuit het standpunt van Israël "logisch" is, maakt het nog niet ok toch?Het is net een once in a lifetime kans om een traditionele vijand uit te schakelen zonder verliezen en gevaar. Da's gewoon logisch dat Israël dat doet.
Vernietigen? Of zelf inpalmen?Waarom het risico nemen om wapens aan een lappendeken van groepen te laten als ze alles in 1 keer kunnen vernietigen?
Ik weet niet of dat een slimme zet is als daar nog IS en andere groeperingen zit. Tenzij het is om juist te beletten dat de wapens in handen van IS zouden vallen. Bovendien gaat Israël zich niet geliefd maken bij het nieuwe bestuur in Syrië.Dat het vanuit het standpunt van Israël "logisch" is, maakt het nog niet ok toch?
Vernietigen? Of zelf inpalmen?
Doet iedereen dat niet? Het soevereine luchtruim van Syrië en Irak is al langer een gedeelde speelruimte.Ik weet dat het populair is om op Israël te kappen, maar onze NATO bondgenoot Turkije is ondertussen ook vrolijk de soevereiniteit van Syrië aan het schenden
Dat Erdogan een mini-Poetin is binnen NAVO weten we toch al langer? Denk niet dat iemand die hier verdedigt?Ik weet dat het populair is om op Israël te kappen, maar onze NATO bondgenoot Turkije is ondertussen ook vrolijk de soevereiniteit van Syrië aan het schenden
Ik dacht direct dat het fake was. Die journalist is ook niet onbesproken voor dat soort zaken.Deze video doet toch wel iets met een mens. Althans, met de mens in mij toch.
Bevrijding achtergelaten gevangene
Hoe hard kan u iets bij de keel grijpen en niet meer loslatenIk raad je ook aan "For Sama" te zien. Dat hakt er heel erg hard in.