Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Lokerse Feesten zijn een herkansingWow, zware fomo hierzo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lokerse Feesten zijn een herkansingWow, zware fomo hierzo
I know, maar ik ka waarschijnlijk al de dag erna voor Helmet, Melvins en die ene band waar jij altijd zo lovend over bent (Amenra, niet Gojira natuurlijk!) en de rest van de Iggy Pop dag spreekt me niet aan tbh: Sex Pistols al gezien op LF in 2008, de eerste twee bands ken ik niet.
Sex Pistols al gezien op LF in 2008
Johnny Rotten

Lokerse Feesten zijn een herkansing

Eigenlijk wel zin om die albums eens op te zetten. Zijn die goed?
Ik heb muzikaal een stuk meer genoten dan donderdag. Het hoogtepunt hebben we nu ook wel gehad: Raye, was me totaal onbekend (al bleek ik één of twee nummers aan het eind van de set toch wel te herkennen). Maar veruit de beste performance van het weekend. Het zou me verwonderen als er vandaag nog iemand overgaat.
Eens. Voor mij was RAYE ook een geweldige ontdekking. Sindsdien haar eerste album al een paar keer opgelegd.
Niet meer dan andere jaren. Zaterdag leek het wel extreem druk. Ik ben toen ook op een of andere mens zijn teen gaan staan want die stond boemergewijs pal in het midden van de doorstroom van The Barn naar Main en omgekeerd op zijn telefoon te koekeloeren met fucking sandalen aan. Ik raakte hem amper aan en hij maakte een geluid alsof iemand in de buurt probeerde te schakelen zonder de ambriage in te trappen. mjah sorry, ga niet op een domme plek lanterfanten en overdrijf ook niet, miljaar ik kan niet meer doen dan sorry zeggen.Ik lees op de facebook dat er nogal wat asociaal gedrag is en hier en daar een vechtpartij.
Gaat het er zo erg aan toe?
Tis facebook uiteraard..

Paar songs hebben ze laten zien op Canvas. Dat was heel indrukwekkend. Ze klonken strak en weten een podium te vullen als artiest en muzikant. Serieuze energie van de drumster ook.Hoe was Simple Minds? Ga ze zaterdag in NL zien met mam en afgaande op vorige set list zal Belfast Child er niet bij zijn, maar goed optreden voor de rest?
Totaal de omgekeerde ervaring eigenlijk. Zaterdag leek me net de minst drukke dag. Verplaatsingen en een plekje vinden aan de main verliepen een stuk vlotter.Niet meer dan andere jaren. Zaterdag leek het wel extreem druk. Ik ben toen ook op een of andere mens zijn teen gaan staan want die stond boemergewijs pal in het midden van de doorstroom van The Barn naar Main en omgekeerd op zijn telefoon te koekeloeren met fucking sandalen aan. Ik raakte hem amper aan en hij maakte een geluid alsof iemand in de buurt probeerde te schakelen zonder de ambriage in te trappen. mjah sorry, ga niet op een domme plek lanterfanten en overdrijf ook niet, miljaar ik kan niet meer doen dan sorry zeggen.
Los daarvan hier en daar eens ne zatte loebas die de controle over zijn lijf kwijt is en tegen u aan komt 'dansen' of wat domme praat verkoopt. Het is meer een boomerfestival dan ooit want alles is schijteduur. Dus je hebt meer die types die opvallend dronken worden etc.
Grappig hoe ervaringen verschillen. Ik kwam zaterdag binnen en het was al meteen na binnenkomen drukjes plus het liep vol tapijtmensen. Je kent dat wel, mensen die naar de main gaan en dichtbij willen staan en denken dat een plastieke bache op de grond betekent dat het heilige en beschermde grond is. Zeer fijn als het donker wordt en je navigeert door het publiek en een opening is eigenlijk zo een onding met wat rugzakken op en asociale zakken die je scheef bekijken omdat je daar gewoon los door heen banjert. Sorry, iedereen is op de main voor een (semi) headliner, en dan ga je heel je hebben en houden daar neer pleuren en plek willen innemen voor 10 man met jullie 3-4 onnozelaren. Dat had je donderdag en vrijdag veel minder imo.Totaal de omgekeerde ervaring eigenlijk. Zaterdag leek me net de minst drukke dag. Verplaatsingen en een plekje vinden aan de main verliepen een stuk vlotter.
Ook wat zatte mensen betreft, ik heb eigenlijk amper straalbezopen lieden gezien. Dat vond ik vroeger toch echt wel veel meer het geval, niet alleen op Werchter trouwens.
Maar de sfeer is wel minder amicaal en gezellig. Dat vond ik vroeger het leuke aan dat festival. Ondanks dat het toen ook al een mastodont was hing er een zekere vriendelijke studentikoze gezelligheid. Na een paar jaar niet meer op de wei te zijn geweest is het wel jammer vast te stellen dat die er niet meer echt is. Vechtpartijen heb ik niet gezien maar met zo veel volk op een hoop kan het natuurlijk niet anders dan dat er eens woorden ontstaan.