De zaterdag geweest met Jazz Brak voor het licht. Altijd handig om 13u in de zon.
Vroeg opgestaan, inchecken aan de dispatch tussen de 30+ koeltrailers die daar staan. Hoe groot en indrukwekkend iets als RW langs de voorkant mag zijn, de fabriek die erachter draait doet me nog een open mond krijgen.
Die open mond is trouwens handig, lekker ontbeten, setje gebouwd terwijl de muzikanten van Yungblud hun soundcheck aan het doen waren en dan wachten tot de eerste Damiano fangirls als dode koeien naar voren euhm spurtten of iets in die trent. Vreemd zicht iig.
Goeie opener gehad, ook al was er nog niet veel volk in het begin. Setje afbreken, camionette langs kanten en lunch!
Nadien op de weide efkes naar Amenra gaan zien omdat een vriendin daar stond. Weinig vernieuwend na ze 5 keer in de AB gehad te hebben en hoe kleiner de venue, hoe echter het toch overkomt vind ik. Vriendin nog blij gemaakt met wat pintjes uit de backstage en nadien nog wat collega's opgezocht.
Aangezien ik in de barn was nog de tweede helft van Beth Gibbons meegepikt. Best goed van genoten, zeker met de Portishead afsluiters. Trip down memorylane.
Verder nog vrienden tegen gekomen, wat babbeltjes met collega's gedaan en Raye gezien vanop het zijpodium. Toch wel wat spijt dat ik niet vooraan gaan staan ben uiteindelijk want dat was echt een goed optreden.
Diner nadien en verdorie, als artiest kunt ge daar toch niet klagen.
Op zich wou ik nog blijven voor wat recente nummers van Yungblud te horen, maar ik moest nog ergens anders heen.
Bedankt aan degene die geweest zijn om deels men eten, drank en dagloon te betalen! Twas een leuke dag