Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal is er bij SDWorx een simpele brief en een gedetailleerde versie. Zal straks op de laptop eens zien hoe dat er hier uit ziet.Eerste loonbrief gekregen en totaal niet tevreden. Minder gedetailleerd dan die van Liantis. Dees trekt op geen kloten. Bij liantis kan je per dag zien hoeveel uren je gewerkt hebt, staat er een teller hoeveel vakantie dagen je al genomen hebt. Het aantal dagen nog te goed op het jaar vrijstelling van arbeidsprestaties. SD Worx, noppes. Onduidelijke loonbrief zo op het eerste gezicht.
Bij het eerste zicht heb je inderdaad het volgende:Eerste loonbrief gekregen en totaal niet tevreden. Minder gedetailleerd dan die van Liantis. Dees trekt op geen kloten. Bij liantis kan je per dag zien hoeveel uren je gewerkt hebt, staat er een teller hoeveel vakantie dagen je al genomen hebt. Het aantal dagen nog te goed op het jaar vrijstelling van arbeidsprestaties. SD Worx, noppes. Onduidelijke loonbrief zo op het eerste gezicht.
Die laatste (details kalender) heb ik niet, mss dat hem dat mistBij het eerste zicht heb je inderdaad het volgende:
![]()
Bij het bekijken van het document is het toch al wat gedetailleerd:
![]()
![]()
Kan natuurlijk dat het er voor jou nog eens helemaal anders uitziet.
Die laatste (details kalender) heb ik niet, mss dat hem dat mist
Bij mijn weten heb je bijna altijd wel uren van prestaties nodig.Vermoedelijk enkel voor mensen die per uur werken?