Tagliata
Well-known member
OK lap, dan zullen we streamz nog eens aanschaffen voor 1 maandje om deze erdoor te jagen + Succesion nog eens.Ik zie hier inderdaad seizoen 1 tem 5 staan via de Telenet TV App
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK lap, dan zullen we streamz nog eens aanschaffen voor 1 maandje om deze erdoor te jagen + Succesion nog eens.Ik zie hier inderdaad seizoen 1 tem 5 staan via de Telenet TV App
Ja als iemand dat nog wilt checken. HBO waar staat dat nu? Is dat ook iets van app of?Staat Succession er nog op? Ik dacht dat dat ook op HBO zat nu.
Ja dat is HBO Max nuJa als iemand dat nog wilt checken. HBO waar staat dat nu? Is dat ook iets van app of?
Ik zou uw eigen dat toch niet aandoen met reclame eerlijk gezegdWij zouden binnenkort eens een jaar Streamz nemen maar twijfelen nog tussen de opties. Wij zijn zeer basic streamers (hooguit een 2-3 avonden per week, max 1 a anderhalf uur. Ik zie dat er een formule met reclame is, over hoeveel blokken gaat dit effectief? Ik lees dat het maximaal tot 5 min/uur is, hoe vaak is het in realiteit?
Ik heb een maand gratis Streamz. Op het eerste zicht zag ik niet veel interessante dingen staan. Ik ben al begonnen met Putain. Zijn er nog andere leuke dingen die er op staan?
Er staat in zal worden ingelicht via mail oid...![]()
Vlaamse streamingdienst Streamz start in juni met beperken accountdelen
Streamz, de streamingdienst van Telenet en DPG Media, start in juni met het beperken van accountdelen. Gebruikers dienen dan een thuislocatie in te stellen. Kijken op andere locaties is dan niet meer mogelijk, tenzij het om een tijdelijke locatie gaat, zoals een vakantieadres.tweakers.net