Streamz

Wij zouden binnenkort eens een jaar Streamz nemen maar twijfelen nog tussen de opties. Wij zijn zeer basic streamers (hooguit een 2-3 avonden per week, max 1 a anderhalf uur. Ik zie dat er een formule met reclame is, over hoeveel blokken gaat dit effectief? Ik lees dat het maximaal tot 5 min/uur is, hoe vaak is het in realiteit?

Streamz gaat hun prijzen verhogen.
Ik heb een jaarabo en kreeg volgende mail.

IMG_1459.jpeg

Ik neem gewoon een maandelijkse abonnement op gelijk welk platform ik momenteel iets bekijk. Momenteel is dat Yellowjackets op Streamz. Daarna zeg ik mijn abonnement wel weer op.

Wij zouden binnenkort eens een jaar Streamz nemen maar twijfelen nog tussen de opties. Wij zijn zeer basic streamers (hooguit een 2-3 avonden per week, max 1 a anderhalf uur. Ik zie dat er een formule met reclame is, over hoeveel blokken gaat dit effectief? Ik lees dat het maximaal tot 5 min/uur is, hoe vaak is het in realiteit?
Ik zou uw eigen dat toch niet aandoen met reclame eerlijk gezegd

Ik woon net over de grens in NL maar het is dus onmogelijk om een streamz account te maken.
Zelfde met vtm go tegenwoordig, bijna overal staan bij “enkel vanuit BE en niet met vpn”

Ik heb een maand gratis Streamz. Op het eerste zicht zag ik niet veel interessante dingen staan. Ik ben al begonnen met Putain. Zijn er nog andere leuke dingen die er op staan?

Ik heb een maand gratis Streamz. Op het eerste zicht zag ik niet veel interessante dingen staan. Ik ben al begonnen met Putain. Zijn er nog andere leuke dingen die er op staan?

F*ck you very very much, van de makers van Charlie en Hannah gaan uit. Mikt conceptueel mss vooral op vrouwen van in de twintig, maar is erg fris.

Pokerface van Rian Johnson is ook vrij origineel. Het is een spin op de Who Dunnit, maar nu zie je exact wie de moord gedaan heeft en hoe, enkel de reden blijft ambigu. Natasha Lyonne speelt een heerlijke betweter die een tic heeft waarmee ze door heeft wanneer iemand liegt. Erg fun.

Verder nog de Taylor Sheridan testosteron mannen club met Tulsa King en Mayor of Kingstown.

Er staat echt wel behoorlijk wat kwaliteit op Streamz, maar je moet het soms wat zoeken in hun onoverzichtelijke interface.

Ik kijk op zich nog veel streamz, maar weet niet of ik het permanent ga houden als dit in voege gaat. Want echt wel overpriced.

En als ik moet kiezen kies ik toch voor Apple+, HBO Max en Netflix.

Men overschat zich precies toch wat bij Streamz. Men probeert het financiële succes na te doen. Maar daar lijkt de markt en hun aanbod mij te beperkt voor.

Er staat in zal worden ingelicht via mail oid...

Nog altijd geen mail daarover binnen zien komen eigenlijk...

Net dus die mail binnen dat het 1 juni zal zijn.
Maar als ik die voorwaarden nalees lijkt het me in alle geval enkel van toepassing te zijn voor nieuwe klanten?

Deze algemene voorwaarden met publicatiedatum 1 mei 2025 zijn van toepassing op klanten die een Streamz abonnement afsluiten vanaf 1 mei 2025 en op een selectie bestaande klanten die hierover een bericht hebben ontvangen.
Voor andere klanten zijn de algemene voorwaarden met publicatiedatum 10 juni 2024 van toepassing. Deze kunnen hier worden geraadpleegd. Link site:

https://www.streamz.be/account/term...823&utm_content=361781823&utm_source=hs_email

Kan iemand dit bevestigen?

Terug
Bovenaan