Streamz

Het was alvast een goede zet om een goedkopere formule (met reclame) aan te bieden.

Het verbaast me niet dat het gemiddelde publiek Streamz uitkiest voor de Vlaamse content en minder voor HBO en consoorten.
Het verlies van HBO betekent dus misschien niet meteen het verlies van een groot aantal gebruikers.

Ze zullen toch vooral moeten blijven 'verrassen' met goeie, nieuwe Vlaamse content. En niet alleen het zoveelste seizoen van ...

Zo lang ze sterke reeksen van eigen bodem zoals Geldwolven, Stix en nu ook Kameleon blijven brengen, is er hoop en een bestaansreden voor Streamz.

Is Styx goed? Ik moet het nog bekijken.

Perfect is het verre van, en tonaal schuift het af en toe wat verkeerd, maar het heeft wel het lef om iets anders te proberen en heeft een geschikt grimmige setting met onze Vlaamse kust die altijd wat tristesse uitstraalt.

"Zever, gezever": cast van 'Het eiland' komt na bijna 20 jaar weer samen voor reünie

De reünie van 'Het eiland' zal vanaf 11 juli te zien zijn op Streamz en dit najaar ook op VRT.

"Zever, gezever": cast van 'Het eiland' komt na bijna 20 jaar weer samen voor reünie

De reünie van 'Het eiland' zal vanaf 11 juli te zien zijn op Streamz en dit najaar ook op VRT.
Hoe zalig is dat niet :love:

Verliest streamz nu HBO shows? Of ga je bv house of dragon nog kunnen zien op release op streamz? Of is dat enkel streamz premium?

Verliest streamz nu HBO shows? Of ga je bv house of dragon nog kunnen zien op release op streamz? Of is dat enkel streamz premium?
Streamz heeft wel een vorm van uitstel kunnen afdwingen: enkel de titels die voor juli 2023 verschenen, verhuizen meteen naar HBOMax, alle recentere series mogen nog een aantal maanden blijven staan. Dat betekent ook dat het tweede seizoen van ‘House of the Dragon’ nog op Streamz te volgen is, waardoor alvast die fans niet metéén zullen overstappen.
HBOMax beschikbaar in België: ‘Met het aanbod zal HBOMax in het begin wellicht vooral mensen weghalen bij Streamz’

Mijn 6M abbo verloopt binnenkort, ik weet nimeer goed hoe ik die betaling heb gedaan, maar in de bevestiging mail staat er dat het met Sepa gaat. Maar ken dat eigenlijk niet zo goed, is dat een soort van domiciliëring, want in mijn bank app zie ik het nergens staan, wat moet ik doen als ii de formule wil veranderen? Andere looptijd, en wordt het geld dan automatisch van mijn rekening gehaald?

Mijn 6M abbo verloopt binnenkort, ik weet nimeer goed hoe ik die betaling heb gedaan, maar in de bevestiging mail staat er dat het met Sepa gaat. Maar ken dat eigenlijk niet zo goed, is dat een soort van domiciliëring, want in mijn bank app zie ik het nergens staan, wat moet ik doen als ii de formule wil veranderen? Andere looptijd, en wordt het geld dan automatisch van mijn rekening gehaald?
SEPA is via bankoverschrijving maar dat zegt niets over domiciliëring. Best eens bekijken in je accountinstellingen.

Terug
Bovenaan