superiscch
Member
Ik ga binnen een paar weken/maanden als de TV box weer voorradig is even overschakelen naar TV flow en dan terug naar Iconic. Volgens de klantendienst moet ik op deze manier geen €50 kosten betalen. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De TV Box ondersteunt ook WiFi, dus geen powerlines nodig.Is er eigenlijk een bepaalde snelheid dat de Telenet TV box nodig heeft?
want mijn powerlines zijn al redelijk oud (topcom powerlan 200 85 mbps)
Merci voor de infoWij hebben daar geen klagen van tot nu toe, alles werkt gewoon vlot. Je kan op bewaren klikken bij een aflevering. Als er iets live aan het spelen is, kan je gewoon terug spoelen naar het begin. Je kan ook terug kijken zonder iets te hebben bewaard. Duurt wel kleine 10 sec bij ons dat hij de full hd geeft. Kan aan onze mi box liggen ook. Maar tussen klikken op zender en afspelen is 5 sec max.
![]()
![]()
Mocht je nog dingen willen weten of zien laat maar weten.

Ja, de iconic is de TV zoals je die bijvoorbeeld in een Wigo abonnement had.Even een kleine opmerking wat betreft de digitale tv bij OneUp. Daar heb je 2 keuzes, ofwel Telenet tv flow ofwel Telenet tv iconic. Voor alle zenders zoals ervoor moet je gewoon waarschijnlijk de 86€ en 20€ van de iconic nemen?
Plug eens met een netwerkkabel direct in de modem en test dan nog eens.Eergisteren is Telenet langs geweest om mijn installatie te voltooien.De kerel heeft direct zo een torenmodem gemonteerd.Gisteren overgestapt van Wigo naar Oneup.Vandaag is deze in orde gebracht.Maar de snelheid valt serieus tegen.Download 498.5 Mbps.Ik woon in een nieuwbouw appartement,en gebruik een bekabelde telenet wifi powerlines(pg-9087lg-tn).Is toch niet normaal dat de snelheid zo laag is?Wat kan de oorzaak zijn?
Tot 48 uur.Als ge via Mijn Telenet de aanpassing van Wigo naar ONe doet, hoelang duurt het dan doorgaans vooraleer die wijziging zichtbaar moet zijn?
(in theorie kan dit tot 48 uur duren dacht ik, maar is dit in de praktijk meestal niet vlugger?)
. Blijf het nog altijd raar vinden dat de speedboost optie perfect werkte met de D3.0 maar vast bleef zitten op 400 na de switch...ahja. Voor de mensen dat naar ONEup gaan met een oude router en niet hun snelheid controleren is dit wel een win win voor telenet want eigenlijk betaal je feitelijk meer voor iets waar je geen volledig gebruik van kunt maken. Het zal ze wss een worst wezen.Mensen die omwille van de snelheid OneUP nemen, zullen ook wel mensen zijn die heus wel gaan kijken welke snelheid ze halen he.Inderdaad en zo zullen er heeeeel veel mensen zijn die gewoon hun oude modem zullen laten hangen.
Je zou je er nog over kunnen verbazen. Ik ken heel wat mensen die gewoon het duurste pakket nemen en dan nog niet eens weten wat er allemaal in zit...
Het ligt dus duidelijk aan die powerlines.Aan de modem is de snelheid +900 Mbps.Plug eens met een netwerkkabel direct in de modem en test dan nog eens.
Zowel WiFi als powerlines zijn voor mij nu niet echt synoniem voor stabiele connecties.