Thuis

Thuis

Ik hoop 2 dingen ivm Abel: dat em zwaar op zn bek krijgt want zn personage is echt om lappen te geven. Of idd een shot van zijn lijk, dat zou nog 'beter' zijn.

Het irritantste personage momenteel met stip is momenteel die Therese.
Alleen al die hare kop zegt genoeg.

Ligt het aan mij of lijkt het alsof er iemand tegen de grond kwakt van op een redelijke hoogte, helemaal op het einde van de trailer van de seizoensfinale ? Indien ja, dan hoop ik dat het Abel is die aan het stok krijgt met Eddy en dat Eddy hem dan een duw geef waardoor Abel over de railing van zn balkon naar beneden valt en te pletter stort.

Ligt het aan mij of lijkt het alsof er iemand tegen de grond kwakt van op een redelijke hoogte, helemaal op het einde van de trailer van de seizoensfinale ? Indien ja, dan hoop ik dat het Abel is die aan het stok krijgt met Eddy en dat Eddy hem dan een duw geef waardoor Abel over de railing van zn balkon naar beneden valt en te pletter stort.
Inderdaad, is mij ook opgevallen. Hoop inderdaad eveneens dat het Abel is die een smak krijgt van Eddy en/of Sunny.

Ik hoop dat de kleine Jasmien zich ook niet opmaakt voor de charmes van Abel :/.

Al die kerels met hun wit kostuum, toch ook precies een sekte. Vraag is natuurlijk wat em met Britt gaat doen en wie eerst op zen muil gaat slaan.

Ook geen idee hoe em Therese wil veroveren, toch duidelijk dat em die niet rond zen vinger kan winden

Terug
Bovenaan