Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Marianne die gaat toch al den bak inIk hoop echt dat ofwel Eddy of Cedric da vetzakske helemaal in de grond kloppen. Of Britt zelf![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marianne die gaat toch al den bak inIk hoop echt dat ofwel Eddy of Cedric da vetzakske helemaal in de grond kloppen. Of Britt zelf![]()

Ik kijk nu sochtends via Vrt Max dus zal het hier in spoilers zetten.De weerstand tegen Abel begint te groeien, eindigen we de seizoensfinale met een shot van zijn lijk?
En Brittje, wat vond je van de verrassing?Hoe kan die Britt zelfs niet doorhebben wat er aan het gebeuren is.
het was even slikken waarschijnlijkEn Brittje, wat vond je van de verrassing?
T'as, hoeveel meisjes geraken er niet in verstrikt in de echte wereld?Hoe kan die Britt zelfs niet doorhebben wat er aan het gebeuren is.
de light versie dan tochDie Gregory doet mij meer en meer aan Lukas Lelie denken

Yup, vooral die manier van spreken doet et em voor mijde light versie dan toch![]()
Inderdaad, is mij ook opgevallen. Hoop inderdaad eveneens dat het Abel is die een smak krijgt van Eddy en/of Sunny.Ligt het aan mij of lijkt het alsof er iemand tegen de grond kwakt van op een redelijke hoogte, helemaal op het einde van de trailer van de seizoensfinale ? Indien ja, dan hoop ik dat het Abel is die aan het stok krijgt met Eddy en dat Eddy hem dan een duw geef waardoor Abel over de railing van zn balkon naar beneden valt en te pletter stort.