Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
De orde van de rode plekkenVreemd feestje daar.
Zijnt geen mannen in witte hemden zijn het nu vrouwen met tomaten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De orde van de rode plekkenVreemd feestje daar.
Zijnt geen mannen in witte hemden zijn het nu vrouwen met tomaten
Dat is weer een absolute dieptepunt in Thuis, eerlijk gezegd... Mss dat het als humoristisch bedoeld was maar dan is da toch nie goe gelukt.Ma lol, wie bedenkt er dat nu: het verhaal van de ingeslikte verlovingsring![]()
Had wel nog nen exit geweestMa lol, wie bedenkt er dat nu: het verhaal van de ingeslikte verlovingsring![]()
Ze heeft haar ups en downs maar dit seizoen is het wel eenrichtingsverkeer naar benedenEn Nancy: het is en blijft voor mij een absoluut idioot, strontvervelend en vreselijk personage... De dag dat ze die uit Thuis schrijven gaat de beste dag voor de soap worden.

Toch iemand die gelukkig is, toch?
![]()
Niels Destadsbader speelt vanaf september mee in 'Thuis': "Maakt me heel gelukkig" | VRT NWS Nieuws
Niels Destadsbader zal vanaf september een rol vertolken in de populaire serie 'Thuis' op VRT 1. "Dat ik van VRT de mogelijkheid krijg om - naast het zingen en het presenteren - opnieuw te acteren, maakt me heel gelukkig", reageert Destadsbader.www.vrt.be
)Dat is er over over overAls em Cois gaat spelen trek ik de stekker eruit

Nieuw lief voor Christine of Emma.
![]()
Niels Destadsbader speelt vanaf september mee in 'Thuis': "Maakt me heel gelukkig" | VRT NWS Nieuws
Niels Destadsbader zal vanaf september een rol vertolken in de populaire serie 'Thuis' op VRT 1. "Dat ik van VRT de mogelijkheid krijg om - naast het zingen en het presenteren - opnieuw te acteren, maakt me heel gelukkig", reageert Destadsbader.www.vrt.be
Mijn gok is dat haar overleden man Brecht zodanig veel schulden had of iets dergelijks waardoor ze in de financiële problemen geraakt is en al maanden haar huur niet meer kon betalen. Die oproep van Lowie kwam als geroepen om op die manier weg te vluchten van haar bestaan en een nieuw leven te beginnen in Ternat. Want blijkbaar heeft die niets buiten enkele valiezen?Wie zou die vent zijn dat voor Marie kwam?
Op de credits stond em als Gène dus dat laatste lijkt mij niet zo te zijn.Mijn gok is dat haar overleden man Brecht zodanig veel schulden had of iets dergelijks waardoor ze in de financiële problemen geraakt is en al maanden haar huur niet meer kon betalen. Die oproep van Lowie kwam als geroepen om op die manier weg te vluchten van haar bestaan en een nieuw leven te beginnen in Ternat. Want blijkbaar heeft die niets buiten enkele valiezen?
Die vent kan natuurlijk ook altijd haar ex zelf zijn.
Just!Op de credits stond em als Gène dus dat laatste lijkt mij niet zo te zijn.