Thuis

Thuis

Ma lol, wie bedenkt er dat nu: het verhaal van de ingeslikte verlovingsring 🤣
Dat is weer een absolute dieptepunt in Thuis, eerlijk gezegd... Mss dat het als humoristisch bedoeld was maar dan is da toch nie goe gelukt.

En Nancy: het is en blijft voor mij een absoluut idioot, strontvervelend en vreselijk personage... De dag dat ze die uit Thuis schrijven gaat de beste dag voor de soap worden.

Wie zou die vent zijn dat voor Marie kwam?
Mijn gok is dat haar overleden man Brecht zodanig veel schulden had of iets dergelijks waardoor ze in de financiële problemen geraakt is en al maanden haar huur niet meer kon betalen. Die oproep van Lowie kwam als geroepen om op die manier weg te vluchten van haar bestaan en een nieuw leven te beginnen in Ternat. Want blijkbaar heeft die niets buiten enkele valiezen?

Die vent kan natuurlijk ook altijd haar ex zelf zijn.

Mijn gok is dat haar overleden man Brecht zodanig veel schulden had of iets dergelijks waardoor ze in de financiële problemen geraakt is en al maanden haar huur niet meer kon betalen. Die oproep van Lowie kwam als geroepen om op die manier weg te vluchten van haar bestaan en een nieuw leven te beginnen in Ternat. Want blijkbaar heeft die niets buiten enkele valiezen?

Die vent kan natuurlijk ook altijd haar ex zelf zijn.
Op de credits stond em als Gène dus dat laatste lijkt mij niet zo te zijn.

Terug
Bovenaan