Thuis

Thuis

Dat is niet Robin geweest. Ik gok op Brik. Geen vast personage en een rare kwiet.

Dacht ik ook, maar ze hebben het er wel wa dik opgelegd vandaag.
Maar aan de andere kant, weten we eigenlijk wat er nu gebeurd was tussen Cody en die Katrien?
Want die leek mij nu niet super happy te zijn met Celine Dion en haar liefje. Die was toch ook altijd zo beetje aan het mouwvegen in het begin.

Ja, het is de bedoeling dat we denken dat het Robin, de ex van Selin, Brik, Andreas of Vince is geweest hè. :)

Ik gok ook op Brik, al zou ik dat wel jammer vinden. Mag van mij een grotere rol krijgen. Dan hoeft hij niet meer mee te doen aan die vreselijke versie van Belle en het Beest in de lokale cv’s. 😁

En in wat voor miserie moeten we denken dat de Vince nu weeral zit?
Judith heeft hem een klap gegeven in het bos en dreigde hem aan te geven bij de politie.

Dat moment van Vince zal waarschijnlijk geweest zijn nadat hij gehoord heeft wat er met haar gebeurd is. Hij weet dat de politie bij hem zal komen. Zoiets?

Dat gaat het laatste zijn wat Judith zich herinnert. En zo komt Vince in de shit. En zijn dochter gaat meer aan Sunny hangen. En dan komt Sunny in de shit.

Judith heeft hem een klap gegeven in het bos en dreigde hem aan te geven bij de politie.

Dat moment van Vince zal waarschijnlijk geweest zijn nadat hij gehoord heeft wat er met haar gebeurd is. Hij weet dat de politie bij hem zal komen. Zoiets?
Waarschijnlijk.

Nu weer enkele weken een onschuldige Vince in den bak (origineel...) om dan tegen de seizoensfinale eindelijk bij de echte dader uit te komen.

Verhaallijnen van Vince(iemand besluipen en niks meer weten met enkelband) en Nancy(verkoop taxi en inmenging in de withoeve) zijn toch wat bij de haren gegrepen.

Ik blijf voorlopig bij Brik. Was het niet Judith die wat met hem gelachen had in dat Italiaans restaurant een tijd geleden? En met Selin had hij een aanvaring in de ziekenhuiskamer, zij heeft hem op zijn plaats gezet toen. Gisteren heeft Thérèse hem de mond gesnoerd... duidelijk dat hij daar niet tegen kan.

Terug
Bovenaan