Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook al gedacht, maar wel een vrij zinloze verhaallijn dan.Dat is niet Robin geweest. Ik gok op Brik. Geen vast personage en een rare kwiet.
Dat is niet Robin geweest. Ik gok op Brik. Geen vast personage en een rare kwiet.

Judith heeft hem een klap gegeven in het bos en dreigde hem aan te geven bij de politie.En in wat voor miserie moeten we denken dat de Vince nu weeral zit?
Waarschijnlijk.Judith heeft hem een klap gegeven in het bos en dreigde hem aan te geven bij de politie.
Dat moment van Vince zal waarschijnlijk geweest zijn nadat hij gehoord heeft wat er met haar gebeurd is. Hij weet dat de politie bij hem zal komen. Zoiets?
Volgens mij gaat dat gewoon over wat we gezien hebben he. En Judith die dreigde naar de politie te gaan.En in wat voor miserie moeten we denken dat de Vince nu weeral zit?
Komt Amika ook nog in de reeks, dat vraag ik mij afVolgens mij gaat dat gewoon over wat we gezien hebben he. En Judith die dreigde naar de politie te gaan.
Brik of Cody, dat is my 2 cents.
Merel hebben we al gehad éKomt Amika ook nog in de reeks, dat vraag ik mij af
Da paard nog nietMerel hebben we al gehad é
Dat weet ge toch niet? Vroeger is er toch ook een broodjeszaak in de serie geweest?Da paard nog niet
Mss stond dat wel op Hof Ter Smisse?Da paard nog niet
Lou of Véronique hebben er misschien nog op gereden?Mss stond dat wel op Hof Ter Smisse?
Vermomd als de Ezel van Ilias?Mss stond dat wel op Hof Ter Smisse?