kaydoh
Well-known member
Hier in Hingene (Bornem) ook gedaan, was echt zalig!Kerstmagie bezocht in het kasteel van Westerlo. Dochterlief was helemaal mee met het verhaal.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier in Hingene (Bornem) ook gedaan, was echt zalig!Kerstmagie bezocht in het kasteel van Westerlo. Dochterlief was helemaal mee met het verhaal.![]()
Ondertussen ook haar officieel zwembrevet gehaald. 5 jaar en 2 weken.Door combinatie van schoolvakanties, en sneeuw weer een aantal weken geen zwemles gehad. Vandaag terug en mevrouw beslist om in 1x 25m over te zwemmen.
Met dan nadien als commentaar "ik heb vandaag wel vaak een high five moeten geven aan de juf"![]()

Wij hebben een Luvion gehad met wifi, maar die verbinding was zo slecht dat we uiteindelijk Tapo C235 ipcam, en die werkt 100x beter.Nu de tweede eraan zit te komen, willen we een babyfoon op Wi-Fi nemen (vooral te gebruiken op vakantie of bij vrienden). Nu twijfel ik sterk tussen de Alecto Smartbaby10 en de Luvion smart optics mini. Toevallig iemand die één van de 2 kan aanraden of een ander model? Vooral een splitscreen op de gsm en tablet is belangrijk.
Dat is geen babyfoon?Wij hebben een Luvion gehad met wifi, maar die verbinding was zo slecht dat we uiteindelijk Tapo C235 ipcam, en die werkt 100x beter.
If it quacks like a duck, and it walks like a duck, it's probably a duckDat is geen babyfoon?

Geen idee wat de camera allemaal kan, maar dit klinkt idd ideaal. Heb je het over deze?If it quacks like a duck, and it walks like a duck, it's probably a duck
Een camera met nachtvisie, geluidsopname, ween-detectie, app, ... kan perfect dienst doen als babyfoon.
Nee, C225 sorry:Geen idee wat de camera allemaal kan, maar dit klinkt idd ideaal. Heb je het over deze?
Die Luvion (smart optics mini) kost €40. Wij hebben al een Luvion (zonder Wi-Fi), maar willen nu eentje (2 stuks) voor op reis, want die gewone gaat niet ver.Luvion inderdaad echt zwaar overpriced voor wat het is. Hier hadden we 1 van de duurdere modellen genomen (+€300) met het idee dat dat dan kwalitatief wel in orde zou zijn, maar dat ding had echt geen meerwaarde tov een cheap camera. App van Luvion ook rampzalig.
Wij gebruiken op reis gewoon onze gsmDie Luvion (smart optics mini) kost €40. Wij hebben al een Luvion (zonder Wi-Fi), maar willen nu eentje (2 stuks) voor op reis, want die gewone gaat niet ver.
je zit toch in de buurt en het is meestal gewoon voor iets genre het eten of whatever, dus dan is videobellen voor ons goed genoeg 
Dit dus, wij hadden ook zo'n dure. Die App crasht continu, verbinding is verschrikkelijk, ...Luvion inderdaad echt zwaar overpriced voor wat het is. Hier hadden we 1 van de duurdere modellen genomen (+€300) met het idee dat dat dan kwalitatief wel in orde zou zijn, maar dat ding had echt geen meerwaarde tov een cheap camera. App van Luvion ook rampzalig.
Idd wij hebben zo’n babyfoon app gekocht voor de situaties waarbij onze gewone babyfoon geen bereik had.Wij gebruiken op reis gewoon onze gsmje zit toch in de buurt en het is meestal gewoon voor iets genre het eten of whatever, dus dan is videobellen voor ons goed genoeg
![]()
Wij gebruiken op reis gewoon onze gsmje zit toch in de buurt en het is meestal gewoon voor iets genre het eten of whatever, dus dan is videobellen voor ons goed genoeg
![]()
Wij hebben de Cubo ai.If it quacks like a duck, and it walks like a duck, it's probably a duck
Een camera met nachtvisie, geluidsopname, ween-detectie, app, ... kan perfect dienst doen als babyfoon.

Goh ja, als je beneden aan de bar zit of aan het zwembad terwijl kind van 8 maand boven een dutje doet, lijkt mij dat niet zo gevaarlijk?Sidenote:
Ik zou mijn kind nooit alleen achterlaten in een hotelkamer terwijl ik zelf ergens anders naartoe ga...
Tot er brand uitbreekt in het hotel en je niet meer naar boven kan.Goh ja, als je beneden aan de bar zit of aan het zwembad terwijl kind van 8 maand boven een dutje doet, lijkt mij dat niet zo gevaarlijk?
Het is wat je "ergens anders" noemt natuurlijk. Als je hotelkamer op 5m van het zwembad ligt en je wilt even erin springen, vinden wij dat geen probleem. Het is niet de bedoeling om de kinderen op de 20ste verdieping te laten slapen terwijl wij in de bar onder zitten. Al moet iedereen dat zelf weten natuurlijk.Sidenote:
Ik zou mijn kind nooit alleen achterlaten in een hotelkamer terwijl ik zelf ergens anders naartoe ga...
Hebben we ook al gedaan, maar is al wat moeilijker met 2 kinderen op verschillende kamers en soms valt de gsm even weg en kun je op de kamer sluipen om het weer aan te zetten, dus wij willen liever iets "handiger".Wij gebruiken op reis gewoon onze gsmje zit toch in de buurt en het is meestal gewoon voor iets genre het eten of whatever, dus dan is videobellen voor ons goed genoeg
![]()